37. Zone8: Tellus: Todellisten tunteiden näkeminen ja kokeminen; Todellinen Vuoristorata, mikä on ollut jo vuodesta 2020: Rakkauden ja intohimon polttavan rajut aallot

15.9.2023

17.10.2023


Kukaan muu ei ole vastannut koskaan tunteisiini, niin kuin hän. 

Yhä J.  J. S.

Henkinen yhteys on ollut koko ajan olemassa. 

=> Fyysinen kosketus on ollut koko ajan täynnä väreilevää, kuin sähkövirtaa, täynnä henkisessä syvyydessä olevia tunteita. Syvää rakastumista.

En vain nähnyt... 

Olin sokea ja elämäntilanteeni ovat olleet kiireisiä, täynnä työtä. 

Tämän miehen kanssa minulla on ollut koko ajan kaikki. Hellyys, läheisyys, turvallisuus, huumori ja käsittämätön hyvä olo; mutta se miksi lähdin joka kerta...

Oli hänen puoleltaan laiskuutta ja alkoholismia ja paljon tästä johtuvaa omien hermojen menettämistä.

Ja kuitenkin olen ollut ja olen yhä helvetin rakastunut häneen. 

Hänelläkin on tunteet. Minua kohtaan.

Mutta tarvittiin puoli vuotta erillään, että minä sain vastaukset. Ja vastauksen siihen, mitä haluan elämältäni ja parisuhteelta. Ja että miten J kaipaa minua. Tämä on minun kahdeksas kerta, J:n kuudes.

"Kun sinä kosketat minua... Kun katson sinua vihertäviin silmiin, jossa hohtavat kultaiset kimalletäplät. Aina kun sinä olet koskettanut minua, minä lennän pitkin Vuoristorataa..."

"Olet fyysisesti minua niin lähellä, koska olet sen minulle kertonut suullisesti suoraan, että rakastat minua ja pidät minusta helvetin paljon ja tämä saa sinut näyttämään minulle myös todella voimakkaana läheisyytenä sen, mitä tunnet henkisesti minua kohtaan. Ja minä olen aina vastannut sinulle, sun tunteisiin, koska minäkin tunnen, omissa tunteissani sen uskomattoman vetovoiman. 

Ei tämä ole pelkkää fyysistä. Minä olin joulukuussa viime vuonna väärässä. Meille ei ollut silloin aikaa. Asiat ja tunteet jäivät silloin kesken."

"He make me grazy" Sterling Angel - Betrayal

Olen ollut sekaisin tunteideni kanssa ja nyt en enää puhu toisista miehistä, vaan meistä, tunteistani juuri sinua kohtaan. 

"Kun naulitsit käteni seinää vasten, kaapin ovia vasten ja suutelit minua intohimoisesti. Kun kätesi olivat ihollani, tunsin kätesi poltteen mielessäni. 

Samat hellyyden ja läheisyyden kokemukset nytkin, eikä se tule muuttumaan." 

Minä en koskaan tule löytämään muilta miehiltä sitä, mitä minulla on ollut ja on jo J:n kanssa.

Alkusyksy 2023 muutti jälleen koko elämäni ja suunnitelmani. Kun J muutti viereiseen taloon asumaan Telluksella...

Kun J katsoo minua hellästi silmiin, sivelee hiuksiani, silittää päätäni ja kun tunnen hänen viileän kosketuksensa, joka silti polttaa... 

Minun täytyy selvittää tämä vetovoima. Eikä enää paeta. Sukunimeni tarkoittaa pakolaista. Tänä syksynä olen kuitenkin kohdannut paljon omaa mennyttä. Olen vahva taas. Ja opiskeluryhmän, Luonto23:n, kanssa yhdessä minä jaksan. Ja ystäväni F:n kautta. Elän taas hurjimpia unelmiani ja toiveitani todeksi.

Hurjilla tähtien välisillä matkoilla. 

"Roihuavat tunteeni piirtävät sydänviivaa rajuilla liikkeillä."

S. F.:n kohdalla oli vain oma matkani. J on kertonut minulle ääneen., että rakastaa minua ja pitää minusta helvetin paljon. S. F. :n kohdalla oli vain omat tunteeni. J haluaa, on aina halunnut, olla kanssani yhdessä, mutta minä olin aina lähtemässä. Nyt ei ole enää pakotietä. Ei MK:ta, tunteiden kanssa. Nyt on kohdattava. Omat järjettömät tunteeni...

Nyt ymmärrän loppuun asti:

"Syvä rakkaus ja intohimoiset polttavat tunteet näkyvät fyysisinä kosketuksina, hellyytenä. Kun kosketukset hehkuvat kipinöiden ja polttavat ihollani. Kun katseesi kertoo kaiken, katseessasi suoraan silmiini. Kun minäkin tunnen...

Olet erilainen kuin minä, mutta silti rakastan sinua. Tämä on jotain sellaista, mitä ei voi selittää järjellä. Minä ihastuin toisiin miehiin ja yritin perustella järkisyillä elämäni kumppanin etsimistä ja valintaa. Tämä ei toiminut. Olen aina tehnyt elämäni valinnat tunteiden perusteella. Ensin tunteet, sitten järki. Tätä en voi selittää enää millään järjellä. Olen yhä miettimässä mikä meitä yhdistää. T:tä ja minua olisi yhdistänyt taiteen tekeminen, tanssi ja luonto. Kuitenkin ystävyys ollut etänä viesteillä ja minä olen aina halunnut liveä. Että toinen on fyysisesti vieressä ja kanssani oikeasti, eikä vain haaveissani. Silloinkin oli syksy. 2021." Kun minä aloin ymmärtää syvempiä tunteitani J:tä kohtaan. Samaan aikaan halusin pois suhteesta. Halusin ja en halunnut olla suhteessa.

Tunteiden rajua Vuoristorataa...

"Tunnen sormesi ihollani ja mielessäni, oikeasti. Tämä on rajumpaa kuin Electricin sähköisten sormien kosketus.

Zone8:n suhteen on taukoa.

Elämäni on nyt Telluksella. 

Silti olen rajuilla matkoilla, teillä tähtiin. 

Olen viimeinkin hypännyt Tuntemattomaan, mistä lapsena jo unelmoin. Olen Oman Elämäni tiellä.

36 vuotiaana Maan ajassa.

New Day, New Tomorrow. 

Mennyt jää joka päivä yhä kauemmaksi ja kauemmaksi taakse. Jatkuva Muutos. 

Polttavan rakkauden aallot liekehtivät minussa. Matkalla ystävieni kanssa. Olen omillani, mutta en ole enää yksin. Minä uskalsin. Olen uskaltanut tutustua ihmisiin. Olen uskaltanut toivoa. Olen uskaltanut sietää pettymykset. Olen kestänyt eit, olen kestänyt epätodelliset "ystävät". Olen uskaltanut poistaa heitä elämästäni. Olen rajannut epäystävällistä käyttäytymistä. Olen rohkea.

Olen jatkanut eteenpäin. Surusta ja kuolemasta eteenpäin. Olen viimeinkin kauan toivomallani oman elämän matkalla.

Pimeyden aallot eivät enää hukuta minua. Elämäni on lähtenyt uuteen nousuun. Rajut pudotukset eivät enää satuta niin paljon. Kuin ennen. Minä selvisin. Minä selviän. Minun sydämessäni hehkuu prisma, koko värisävyjen kartta. 

Olen villi ja vapaa entisen elämäni kahleista. Olen elämässä hurjimpia toiveitani todeksi. Musiikin syvä basso ja melodiat liekehtivät sydämessäni. Elän rankan pimeyden jälkeen taas Täysillä. 

Tunteeni pulppuavat värien kaleidoskooppia läikehtien ja tuliviivat piirtävät sydämeni ja elämäni uusiksi. Entinen on mennyt. Silti se elää kuvissa ja muistoissani. 

Aina on New Time. 

Sterling Angel - Voyeur

"I love you" "Now I know" "When you looked to me" "Hello, do you love to me" "I've noticed" "Now, how about you, come over here" "I love you" "I like it, I love you"

Olen jälleen hurjalla polttavien unikuvien ja tunteiden Vuoristoradalla, mutta tällä kertaa kaikki on totta. 

J:n kanssa on aina kaikki ollut totta. Tarvitsin kuitenkin unelmieni tien myös. Tarvittiin puoli vuotta. Taivas yhdisti elämämme tiet jälleen. Vaikka minä luovuin. J ymmärsi sinä aikana kaipaavansa minua ja että haluaa minut. Tänä syksynä me puhuimme asiat selviksi. Tätä tunteiden leimahtelua ei voi pysäyttää. Tarvittiin myös kaksi pahaa riitaakin, tosin aivan turhista asioista. Silti minun tunteeni eivät käy järkeen.

Olen keskellä syvää tähtiusvaa ja universumin ja Galaksien sydämessä kuullen sydämessäni edellisten lukujen runojen melodiat ja sanat. 

Roihuavaa ja syvien värisävyjen Intesivismiä. 

Tänne minä kuulun. Elämäni Vuoristoradalle. Tähtien tielle Zone8:n ja Telluksen ystävieni kanssa. V:n kanssa ystävyys jatkuu.

Matkalle J. S. :n kanssa.


Continue


26.10.2023


Alukseni Alicia:

Minä en juokse enää pakoon tunteitani.

Katson Alician ikkunasta tähtiusvaa, jonka keskellä hohtavat kaukaiset planeetat. Maisema kimalteli liikkumattomana, koska olin ankkuroinut alukseni paikoilleen. 

En maannut sängyssäni yksin. Zak-11 oli vierelläni ja hän oli kiertänyt kätensä takaani ympärilleni. 

Minä ajattelin kuitenkin jälleen Tellusta. Minä ajattelin sitä, miten pelastan kotiplaneettani, jota kaikista ahneista ja kylmistä ihmisistä huolimatta olin viime vuosina oppinut rakastamaan. Olisin petturi, mutta So what??? 

Leaving  Earth - 


Tellukselle ei saisi käydä niin. Minun pitäisi estää M. E. R. Y:n ja Kansainvälisen Maailmankaikkeuden Järjestelmän sotahyökkäys Maahan. Ajattelin tiettyjä ihmisiä, joita rakastin ja rakastan... 

Ajattelin tämän vuoden mielettömän rajuja tunteitani. Erityisesti S. F. ää kohtaan. Läpikäymiäni Vuoristoratoja. Olen saanut Tunteeni takaisin Täydesti. Elän Täysillä. Nyt ilman prosentteja. Täysillä on Täysillä. 

Sydämessäni hohtaa vapaus ja intohimoinen polttava rakkaus, kuumat tulen leimahdukset. Olin vuosikausia Jääkuningatar, mutta elementtini on aina ollut Tuli. Olen löytänyt voimani uudelleen. 

Olen viimeinkin parantanut puolessa vuodessa itse itseni ja rakentanut sydämestäni ehjän.

Neljässä vuodessa vapauteen ja itseni rakastamiseen, ja että minua rakastetaan. 





Kaikki alkoi vuodesta 2019, kuoleman, ahdistuksen, surun ja palaneen, Mustan Maan ajasta.

Kun seuraavien vuosien aikana näkyni vihreät elämän taimet ja lehdet nousivat siitä tuhkan ja kuoleman maasta...

Uusi elämä, uudet unelmat ja toiveet.

Zak-11 oli näyttänyt minulle rakkautensa, mutta -


Minä rakastan oikeasti ja tosissani häntä, miestä Telluksella, J. S. tunnen yhä hänen polttavan kosketuksensa ihollani...


En voi olla enää hiljaa. Käännyn, katson Zak-11 ta hiljaa silmiin. Hyppään taas mielessäni. Avaan suuni ja kerron tunteeni ja ajatukseni hänelle ääneen. 

Minun täytyy. Zak kertoi minulle sodasta. En voi sallia, että kaunis luonto Telluksella tuhotaan loppuun asti. Ja että rakastamani ihmiset kuolevat ja että menettäisin rakkaan kotini Telluksella. 

Kerron salaisesta reitistä, ovesta ja tunnelista. Minkä Cecjia näytti minulle 2021 vuonna ja rajuista seikkailuistani Tunteiden Vuoristoradoilla.

Kerron J. S. stä. Kerron todellisista tunteistani, Sydämeni tulenhehkusta.



Zak katsoo minua hellästi vakavana. Hän ei kuitenkaan sano mitään. Hän nousee vuoteesta. 

Kaipaan Lizanettea, the Bossia ja Cecjiaa. 

Zak katsoo minua. Silmissäni on kuitenkin salaperäinen hohde nyt J:tä kohtaan. Ja vahvat tunteeni myös kotiplaneettaani Tellusta kohtaan.

Luonto23 - ryhmä ja opettajat ovat tehneet myös minuun lähtemättömän vaikutuksen.

Rakkauden Telluksen luontoa ja ympäristöä kohtaan. 

Silmissäni hohtaa kirkas tuli. 

Toivo. Elämä.

Kerron tarpeestani keskustella Lizin, Cecjian ja The Bossin kanssa. 


Zak pukee, katsoen yhä minua vakavasti silmiin. Katseeni on rohkea ja syvä, täynnä tunteita. Katseeni on vakaa. Kuitenkin hellä. 

Zak on ymmärtänyt. Hän katsoo minua. En näe hänen katseessaan tuskaa. Näen syvää rakkautta. 


Hän kääntyy ja menee. Aluksen ovi loksahtaa hänen jälkeensä. 


Yritän soittaa Cecjialle. Hän ei vastaa. 

Jään yksin.


Kuuma tulivirta läikehtii minussa. Tällä hetkellä J:n polttavat, niin helvetin eroottiset kosketukset ihollani...


Hyvä Luoja, kuinka äärettömän hyvältä minusta tuntuu... 

Polttavan, kihelmöivän, läikehtivän onnen aaltoilevat, mieleni hyvän olon tunteet. Oman sydämeni ja puhtaan mieleni.

Lennän Rajulla Vuoristoradalla. Eroottiset ja polttavat unikuvat ottavat minut syleilyynsä. Olen oppinut hyväilemään itseäni. Niin kuin jo pienenä tyttönäkin. Rakastamaan omaa kehoani ja ajatuksiani.

Ja Kiitos V, Kiitos T. Kiitos kaikille ihanille ystävilleni.

Näen J:n mielessäni. Katseeni näkee toiaen todellisuuden koko syvyyden.

Mieleni on kristallinkirkas. 


Tunnen läikehtivää onnea.

Minä olin astunut Pimeyteni läpi. Näen koko Värikartan, valot ja sävyt täydellisesti. 

Minulla on aina ollut todella vahvat tunteet, joita ilman en tekisi taidetta, enkä kirjoittaisi. Sanoitan ja maalaan tunteitani. Minulla on todella vahva lahjakkuus. Voimakas visuaalisuus, Surrealismi ja Ekspressionismi, joita piirrän, maalaan ja kirjoitan julki. 

T kirjoitti minulle, että seurassani on hyvä olla ja että olen tosi syvällinen. V on nyt hellä minua kohtaan.

J on kertonut rakkautensa minua kohtaan minulle. 


En tiedä kauanko aikaa on kulunut 

Kuulen kolauksen ovella ja näen Cecjian edessäni. Cecjia katsoo hymyillen suoraan silmiini. 

- Rakkaus on parantanut sinut, Yliluonnollinen rakkaus, hän sanoo heti. Nähdessään varman ja syvän katseeni. 

- Zak pyysi meidät luoksesi. 

Näen Lizin ja The Bossin seisovan Cecjian takana kädet toistensa harteilla. 

- Minä en voi antaa Maailmankaikkeuden minkään Järjestelmän tuhota kaunista ja ainoaa Tellusta, aloitin sanomalla heti. 

- Mire, me tiedämme, Zak kertoi. Ja me olemme nähneet ja tienneet tämän muutenkin, Cecjia sanoi rauhallisesti.

- Se Portaali omalle pihallesi...

Me olemme tienneet ja nähneet jo pitkään mitä ja keitä sinä todella rakastat. Kotikaupunkiasi Kouvolaa, elämäsi Vapauden paikkaa. 

- Mire, minä haluan nähdä elämäsi, minä haluan nähdä kotisi Telluksella. Minä kaipaan sinua, minä haluan olla osa elämääsi. Siellä. Kauan rakastamani nainen kuiskasi minulle. 

- Vie minut sinne, Sinun Avaimellasi.

- Cecjia, tule mukaani, niin näytän sinulle...

Cecjia tuli kanssani ohjaamoon ja istui viereiseen tuoliin. Laitoimme vyöt kiinni ja starttasin alukseni. 

Kun olimme Telluksen yläpuolella, otin Avaimen esille ja sitten hyppäsimme yhdessä laskuvarjolla alas Palomuurille. 

Salainen ovi kimalteli edessämme. 


Avasin oven Avaimellani ja astuin siitä läpi yhdessä Cecjian kanssa. Kuljimme pitkin tunnelia soihtujen valossa ja kun käytävä päättyi Portaaliin, katsoin Cecjiaa kimalteleviin sinivihreisiin silmiin, smaragdi ja safiiri - silmiin, näin, että naista jännitti.

Puristin hänen kättään rohkaisevasti. 


Astuimme yhdessä sinertävän violetin hohteen läpi ja taloni pihalla olevalle pienelle leikkikentälle. 


Cecjia katseli hämmentyneenä ympärilleen. 

Tätä minun maailmaani. 


Oli musta ja pimeä yö. Taivas oli pilvessä. Kaikki takanamme katosi silmänräpäyksessä. Kävelimme Cecjian kanssa leikkikentän läpi kotiovelleni. Kaivoin toisen Avaimeni ja avasin meille ulko-oven. Astuimme rappukäytävään ja astelimme portaat ylös kotiovelleni. Avasin sen ja tulimme Cecjian kanssa sisään. Laitoin oven perässämme kiinni. Riisuimme varusteemme eteiseen.


Menimme istumaan sohvalle. Cecjia sanoi kotiani todella viihtyisäksi ja kauniiksi.

Olin surullinen. Cecjia kietoi kätensä hellästi ympärilleni. 

- Hei, oikeesti, älä välitä miehistä. Ne on vaan tollasia.

Cecjia halasi minua hellän ja tunteellisen naisen tavoin. 

- Hei, mie olen aina sanonut sulle, miten kaunis ja ihana sie olet. Muistatko siellä Solacen-planeetalla?

- Muistan, Cecjia...

- Mire, minäkin jätin mieheni...

- Tule tänne... Cecjia kuiskasi ja otti minut syliinsä.

- Minä rakastan sinua oikeasti, Mire. - Minä olen katsonut vierestä miten sinua sattuu useimpien miesten käyttäytyminen sinua kohtaan. Mutta sinä olet arvokas ja todella hyväsydäminen nainen.

Cecjia suuteli minua ja hyväili hellästi hiuksiani. 

- Sinä ansaitset vain parasta, juuri minulta...

- Sinulla on oikeus olla onnellinen. 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

1. Ovi Zone8:n

36. Zone8: Helpottava vapaus oikeutetun suuttumuksen jälkeen/Matkalla Alicialla

33. Zone8: He make me so grazy; Cecjia rakkaani