Täysillä kohti unelmaa

Deep feelings again

Sydämeni lyö täysillä
Haaveilen sinusta
Haaveilen rakkaudesta
Tulen raju polte roihuaa minussa
Burn - melodia, biitti
Taas vuoristoradalla
Haluan astua uuteen elämään
Avata portin Tulevaisuuteen ja onneen
Uskoa hurjiin unelmiin, seikkailuun
Taas radalla ja tien päällä
Tuntea sykkivä musiikin rytmi veressä
Rakastua täysillä sinussa
Unohtaa menneet ja astua uuteen aikakauteen

Sydämeni lyö täysillä
Samalla matkalla kuin 2015
Täytyy ottaa riskejä, ottaa selvää elämästä
Lähteä uuteen seikkailuun
Olin saaristossa, ulkomailla, monissa kaupungeissa, keväällä Oulussa...

Epätoivoinen rakkaus häneen muuttui 
särkyneen sydämen kautta todelliseksi ystävyydeksi
Elämässäni on vapaus tehdä mitä haluan
Ja rakastua uudelleen
Olen ihastunut sinuun ja deitteihimme

Tämä lisää askelta eteenpäin
Pari miestä jo hänen jälkeensä takana 
Nyt taas mahdollisuus
Toivon tämän johtavan rakkauteen todelliseen

Olen valmis jatkamaan seikkailua hurjaa
Tiellä tähtiin, vuoristorataa
Galaksit allani 
Upeaa matkaa, joka salpaa hengitykseni

Samalla hengitän yhä syvempään oxygeniä
Jokainen henkäys on flowtilaa
Syvää tunnetta, onnea tai deep down
Olen vahva ja rohkea taas
Samalla särkynyt
Jokainen henkäys extaasiin
Jokainen henkäys huumaan rakkauden

Starttaan alustani jälleen
Musiikki vie minut kauas ja tähän hetkeen
Alukseni liitää kaukaisilla tähtien valtateillä
Toivon uutta matkaa
Tällä kertaa kanssasi sun
Niin samanlainen, silti erilainen
Täysillä kohti unelmia, kohti seikkailuja
Kiipeän ja lennän kuiluista ylös yhä uudelleen ja uudelleen
Jokainen ahdistus tekee minusta entistä vahvemman; olen elossa, minä tunnen
Vahvat tunteet ovat rikkaus
Oma elämä ja vahvat mielipiteet
Olen oma itseni, sydämeni sykkii täysillä
Deep feelings again
Olen matkalla jälleen
Matkalla extaasissa, täysillä

Sydän lyö musiikin biittiin, boostaa tekemistä
Se biitti kun käy läpi tunnemyrskyä
Se flowtila, se vahvuus
Että pystyy  mihin tahansa
Kuulla musiikin melodia kun katsoo ihastustaan silmiin
Se kun putoaa vuoristoradalla
Se kun lentää galakseissa, se kun ottaa riskejä
Ja astuu tyhjyyteen, mutta lentää...


17.1.2021 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

1. Ovi Zone8:n

36. Zone8: Helpottava vapaus oikeutetun suuttumuksen jälkeen/Matkalla Alicialla

33. Zone8: He make me so grazy; Cecjia rakkaani