Minäkin olen vain ihminen

 25.4.204

Jokainen päivä on ollut taistelua
On pitänyt pystyä selviytymään
Olen ollut Varjojen soturi
Ja samaan aikaan olen juossut pakoon menneisyyteni aaveita lukituissa huoneissa, käytävillä ja sokkeloissa unissani jonkun ajaessa minua takaa

En ole luovuttanut
Minä jatkan

Silti nyt ei ole enää exitiä. 
On katsottava totuuksia silmiin
On mentävä kaikesta läpi
Koettava kaikki tuskalliset ja surulliset muistot, jotta voi eheytyä

Muistettava jokainen päivä, että minäkin olen vain ihminen

Ja turvauduttava siihen mitä on taivaissa ja niiden takana, hohtavan kirkkaissa lasipalatseissa ja puutarhoissa, elämän veden lähteellä. 

Ja kerran kun oma matka tällä planeetalla päättyy, matka tuonpuoleiseen ja iankaikkiseen kauneuteen voi alkaa

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

1. Ovi Zone8:n

36. Zone8: Helpottava vapaus oikeutetun suuttumuksen jälkeen/Matkalla Alicialla

33. Zone8: He make me so grazy; Cecjia rakkaani