4. Varjojen Soturit (Zone8) luku 4.

9.10.2024


4. Shylvie Mandor


Pakkasimme Cecjian kanssa varusteita Tähtiportin matkaa varten ja kannoimme niitä Cecjian alukseen, Melodyyn. Miehet Kalym ja TooJee auttoivat painavimpien tavaroiden ja reppujen kanssa. He kertoivat tulevansa myös mukaan matkalle avustamaan Tähtiportinkin päässä meitä.

Odotin matkaa jännityksellä. Mitenköhän Shylvie osaisi auttaa minua? Tellus ja sen ongelmat olivat aiemmin masentaneet minut täysin, mutta aika Sidya Sawalla ja ryhmämme Varjojen Soturit olivat vieneet ajatukseni toisaalle. Olin toipumassa. Minulla oli myös ollut omaa aikaa. Olin käsitellyt yksin tunteitani ja mennyttä elämääni. Olin tehnyt taidetta ja kirjoittanut. Ollut kivaa tekemistä pitkän, todella stressaavan ja ahdistavan ajan jälkeen. Olin silti ollut suossa. On unohdettava S.F. lopullisesti. Aika. Enää ei ollut viime vuoden alku. Olin ihastunut ja otin Cecjian ehdottaman riskin. Minua ei kuitenkaan tämä sattunut. Lovely Drug. S.F. oli ollut minulle kuin huume, josta olin nyt kolmen kerran jälkeen jälleen vieroittanut itseni. Mutta kaikki olikin ollut minun puoleltani pelkkää flirttiä, katseita, raskaan työn ohessa. Joka lipsahti sitten virtuaaliseksi. Olisin halunnut tavata oikeasti ja olikin jo alkua ollut, mutta sitten olin huomannut kuinka minulla oli ollut tylsää hänen seurassaan. Nyt emme olleet enää nähneet yli 4 kuukauteen. Olin päättänyt unohtaa. Olin tehnyt päätökseni aiemmista rajuista tunteista huolimatta; jättää kaiken taakseni, menneisyyteen. Oli tullut uusi aika. Halusin sulkea lukkoon lopullisesti sen oven. Olin avannut käytävältä elämässäni uuden oven, josta olin jo astunut sisälle ja eteenpäin.

Jälleen Freedom ja Hyvästejä menneisyydelle. 

Olin myös karsinut virtuaalisesta elämästäni tuttujakin ihmisiä, jotka eivät ymmärtäneet minun elämääni ja olivatkin ilkeitä. Negatiiviset kusipäät vaan pois elämääni pilaamasta!

Sanon jälleen ei. Elämässäni olleelle roskalle. 

Aika. Aika ei odota. Oli ollut kiireinen elämäntilanne ja odotin asioissa liian pitkälle. Huomaamattani aikataulu oli vaihtunut. Sen mukana tunteeni. Kuva S:stä palaa tuhkaksi. Olen ollut onnellinen ja vapaa ilman. Elin päivä kerrallaan ilman W:tä, ilman J.S.:ää, joka oli myös oma päätökseni jättää hänet. W:n ja minun rakkaus meni, mutta olemme nykyään todella hyviä ystäviä ja koska meillä on samat harrastukset ja kiinnostuksen kohteet. 


Ystäväni Tellukselta pelastivat minut.


Minä en tiedä mikä Telluksen kohtalo tulee olemaan, mutta jos se löydetään piilostaan, Varjojen Soturit pelastavat ystäväni. 
    Järjestelmä ja M.E.R.Y. eivät ole vielä tajunneet, että Palomuurin takana on nyt valeplaneetta, ValeMaa.

Oma alukseni Alicia on huollossa. Sarrah - vanha työalukseni - on telakoitu Sidya Sawaan ja kulkee mukanamme.


Ajatukseni liitävät Zone8:n. Kaukaiseen vanhaan muistoon.
    Siellä koulutetaan nyt uutta sotilas- ja taisteluryhmää. Se oli myös tässä välissä hetken hylättynä ja tyhjillään. 

Nyt ei kuitenkaan ehdi muistella sitä ajanjaksoa. Töitä riittää. Melody on nyt lastattu ja lähtövalmiina Suolammen matkaa varten.
    Cecjia tulee vain saattamaan minut sinne. Shylvie tekee parantajan työnsä minun kanssani kahden kesken. Sitten - en ymmärrä mikä tämä höpinä jostakusta Zakista oikein on. No kait sekin selviää minulle myöhemmin. Muiden puheista päätellen olen menettänyt tässä asiassa muistini. Ehkä en haluakaan muistaa...


continue



Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

14. Zone8: Yhdessä. Salaisuus: Tellus 2020

1. Ovi Zone8:n

32. Zone8: Tellus: Todellisten tunteiden näkeminen ja kokeminen; Todellinen Vuoristorata, mikä on ollut jo vuodesta 2020: Rakkauden ja intohimon polttavan rajut aallot