22. Zone8: Turvassa ja suojassa

 

E katsoi minua hellästi silmiin ja kosketti hiuksiani. Silitti ja siveli hellästi. Hän otti minut syliin ja piti käsiään ympärilläni, ja tunsin hänen läheisyytensä. Kyyneleet valuivat poskilleni.

- Mire…

- Mietin koko ajan tuolla tähtien tuolla puolen, että miten me voisimme auttaa sua. Kaipaat rakkautta, läheisyyttä ja kosketusta, mitä et lapsuudessasi koskaan saanut. Sinulla oli äiti, jota ei olisi pitänyt olla. Isä jätti usein yksin ja kahdestaan äidin kanssa, joka pahoinpiteli. Jäit vaille rakkautta, hyväksyntää ja huomiota. Sulle oltiin tylyjä, ilkeitä ja sut jätettiin yksin. Kouluissakin olit yksin muiden kiusatessa. Se oli valitettavaa ja todella väärin, mutta sitten Aikapyörre valitsi sinut, tänne, suuriin tehtäviin. Todelliseen elämään. Täällä me välitämme ja haluamme auttaa ja olla ystäviäsi.

- Tule tänne, miehet eivät ole pahoja eikä sinun tarvitse kuunnella eikä uskoa sinut kasvattaneen naisen ilkeitä puheita. Ja sinusta tuli sinä ihan itseksesi. Kasvoit itse ja nyt olet itsenäinen. Sinä voit päättää itse omasta elämästäsi. Olethan aikuinen. Sinulla on valta itselläsi.


E piti minua sylissään ja hän auttoi minua itkemään kaikkea kokemaani pahaa hänen olkaansa vasten. Hellät kädet puristuivat ympärilleni. Hän hieroi selkääni hitaasti. Eleissä ei ollut yhtään seksuaalisuutta. Se oli aitoa välittämistä. E keinutti minua hiljaa sylissään. Tuntui hyvältä.

E siveli mun päätä ja hiuksia. Annoin kosketusten viedä. E tiesi, että tätä juuri olin ikävöinyt. Aina kun olin yksin Telluksella. Kun olin monena yönä itkenyt itseni painajaisuniin. E ei halunnut minusta seksisuhdetta, vaikka joskus jotain oli ollutkin. Hän halusi, että minusta tuntuisi oikeasti hyvältä eikä hän halunnut sekoittaa seksiä ystävyyteen.


Minä tunsin hänen hellät kosketuksensa. Minä nautin sylistä, jossa sain kokea puhdasta rakkautta.

- Mire

- On erilaisiakin miehiä. Minä haluan pitää sinusta huolta ja suojella sinua kaikelta pahalta. Niin kuin me kaikki täällä. Haluamme sinun tuntevan onnea ja hyvyyttä. Kokea koskerusta, jota vaille olet jäänyt. Zone8 on sinulle oikea perhe ja koti. Cecjia tulee myöhemmin myös tähän sun seuraksi. Kaikki me etsimme ratkaisua Telluksen ongelmiin.

- Lizanettehan on sinulle kuin äiti. Hän välittää sinusta todella paljon, niin kuin me kaikki. Näin kun Lizanette halasi sinua eilen ja oli sinulle lähellä. Olet koko elämäsi toivonut vain, että sinusta pidetään huolta ja että sinua rakastetaan aidosti eikä loukattaisi eikä kiusattaisi. Sitä sinun ei tarvitse enää kokea, ei täällä.


Rawdace avasi oven ja nähdessään kasvoni hän huokaisi. Sitten hän sanoi raivostuneena:

- Taasko Mireä on satutettu. Hänen tuskastaan, surustaan ja pahasta mielestään on tehtävä jo loppu!!! Missä se ämmä on, niin minä menen vähän opettamaan sitä pientä paskiaista?!!

- TooJee, tuletko sinäkin mukaan? Mennään osa yhdessä. Eikö ne idiootit siellä Telluksella ymmärrä, että Mireä ei enää satuteta, ei enää ikinä!!! Itse se ämmä on rikollinen perheväkivallan tekijä ja mieleltään häiriintynyt! Jutut ovat semmoisia ja käyttää nyt henkistä väkivaltaa, kun ei enää pysty fyysisesti lyömään… Miten se eukko kehtaa sanoa herkästä ja taiteellisesta, rohkeasta ja vahvasta Mirestä niin??!!! Mire on itsenäinen, ahkera, sisukas, älykäs, kekseliäs ja luova, hoitaa asiansa kunnialla ja elää täysillä. Siis WTF!!!! Itse on vaan kateellinen. Katsoisi peiliin. Ja on katkera entiselle miehelleen, jonka ainoa mahdollisuus tilanteen ratkaisemiseksi oli ero.

2

Rawdace paljasti nyrkkinsä, jonka ympärillä oli rautapanssari ja siinä terävät piikit.


Rawdace, TooJee, Zak, Zelda, Zherra, Diana, Kalym ja the Boss lähtivät antamaan sille ämmälle ja myös hänen kiusaajasiskolleen opetusta.

Cecjia, Werena, Nymfa ja E sekä Lizanette jäivät lohduttamaan minua ja tuekseni.


Hellyys ja rakkaus ympäröivät minut kuin lämmin usva. He kietoivat minut lämpimiin viltteihin ja olivat lähelläni. Eteeni tuotiin kuumaa ja höyryävää juomaa. Se oli tehty yrteistä, jotka lievittävät ahdistusta, stressiä ja tehden rauhalliseksi. Vähän väliä kaikki hipaisivat minua ohimennen. Hiuksiani, selkääni ja niskaani. Nautin kosketuksesta. Lizanette hieroi hartioitani sohvan yli.

- Sä olet turvassa ja suojassa nyt. Me varmistamme, että sulla on ja tulee olemaan kaikki vielä pysyvästi hyvin.



Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

1. Ovi Zone8:n

36. Zone8: Helpottava vapaus oikeutetun suuttumuksen jälkeen/Matkalla Alicialla

33. Zone8: He make me so grazy; Cecjia rakkaani