23. Zone8: Välitila

 

Välitila


Cecjia katsoi minua ja näki kaipauksen ja ikävän silmistäni.

- Hänkö, Cecjia kuiskasi – Vai V?

- Hän, M, vastasin. V on ystäväni

- Voi, kulta…

- Haluatko lähettää uudelleen sen kuvan, nyt kun A ei onnistunut? Kysyi Cecjia sitten.

- Ei vielä. Kun asiat ovat varmempia… Sain viestin M:ltä, että hänellä ei ole nyt tietoliikenneverkkoa kotona ja emme voi paljoa jutella Nyt, mutta piste, piste, piste ja että hänen pitäisi tulla käymään luonani joku kerta ja taas piste, piste, piste.

Miksi miesten pitää aina olla noin arvoituksellisia, ääh, huokaisin – ja vaikeita?

- Niinpä, totesi Cecjiakin.

- Ok

- Niin, siis, Maa on yhä lukossa ja en ole vielä uskaltanut astua siitä näyttämästäsi ovesta…

Jokin siirtää minut yhä unieni kautta Maahan väkisin, Rubikin kuutio taas siirtää minut tietoisesti ja omasta tahdostani. Unet ovat toisella tapaa. Kun yritän sinne fyysisessä olomuodossani täältä käsin, on este, joka siis johtuu Järjestelmän Maan boikotoinnista…

On oltava jokin Teleportti, joka on nk. porsaanreikä… minä pohdin.


- Tiedätkö sinä muuten mikä on Välitila? Cecjia sitten kysyi.

- Tiedän, minä vastasin.

- Se on enneuni, joka on yliluonnollinen. 2014 Maan aikaa olin GhostTownissa ja katselin käsiäni ja ihmettelin miten olen tullut aaveeksi. Minunhan piti mennä naimisiin silloisen mieheni kanssa, mutta koska olin läpinäkyvä… Ihmettelin mitä oli tapahtunut. Naimisiin en oikeastikaan mennyt. Paikassa oli laattalattiat, kovia sohvia ja penkkejä ja kukkalaatikkoistutuksia, viherkasveja ja toimisto. Siellä selviteltiin isäni papereita…

Korostan paikan olleen Väliaikainen ja olin vain läpikulkumatkalla. 4 vuotta myöhemmin siinä todellisuudessa Maassa, kun olin opintoni suorittanut, niin isäni menehtyi. Papereita selviteltiin ja kaikki oli sekaisin ja joitain ei ulkomailta saatu ollenkaan… Silti perunkirjoitus pidettiin ja asia hoidettiin.

- Vuotta myöhemmin tästä unesta ero P:n kanssa toteutui ja muutin toiselle paikkakunnalle. Symbolisia enneunia on tullut myöhemmin lisää ja nytkin olen uuden edessä, taas New Time. New Way. Deep Feelings. Ymmärsin tunteeni ja vaikka kohde vaihtuisikin, tunne on aina sama, suloinen jännitys, kuumat liekehtivät aallot… ihastuminen. Vuoristorata. Galakseissa lentäminen, hyppy Tuntemattomaan. Avain Tuntemattomaan…

- Miten se Tähtiportti?

Continue


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

1. Ovi Zone8:n

36. Zone8: Helpottava vapaus oikeutetun suuttumuksen jälkeen/Matkalla Alicialla

33. Zone8: He make me so grazy; Cecjia rakkaani