2. Varjojen Soturit (Zone8) luku 2.

 2. Lizanette


27.7.2024

Lizanette ja minä istuimme Sidya Sawan puutarhahuoneessa pöydän ääressä. Liz katseli minua hellästi silmiin. Tunsin taas kuinka kyyneleet olivat lähellä ja sitten ne valuivat pitkin poskiani.

- Liz, huokaisin niin väsyneesti.
- Miksi menneisyyteni oli sellaista kuin oli ja nytkin elämä on?
- Ei ole ollut kunnollista pohjaa elämässä, niin siksi ahdistaa, masentaa ja on paniikkikohtauksia jatkuvasti. Minä en jaksa enää...



13.-14.8.2024

Lizanette ojensi kätensä minulle pöydän yli. Edessämme oli höyryävät kahvijuomat mukeissa.

- Mire, tartu minun käsiini. Minä annan sinulle voimaa jatkaa.
- Mire, sinä tulet saamaan unelmasi ja toiveesi takaisin, mutta et Tellukselta, etkä ihmisten maailmasta.
- Menkää myöhemmin pakkaamaan Cecjian kanssa. Minä annan teille tehtävän lähteä Melodylla yhdessä takaisin Suolammen Tähtiportille ja Shylvie Mandor tulee auttamaan sinua pysyvästi. Ja sinä ja todellinen rakkautesi tulette kohtaamaan vielä toisessa todellisuudessa. Mire, rakas, Zak ei ole koskaan unohtanut sinua. Nyt ihmettelet, että kuka, mutta muistisi palautuu vielä...
- Unohda ihmisten maailma ja Tellus. Unohda mitä sinulle koskaan sanoin kaksoiselämästä. Sinä olet kärsinyt jo liikaa. Olet aina ollut onnellisimmillasi matkustaen ja seikkaillen.
- Minä haluan nyt valita sinun puolestasi. Ota Zone8. Ota Varjojen Soturit.
- Jätä taaksesi koko Tellus. Se on tuhon oma. Mutta me pelastamme ystäväsi. Jatka matkaa; Cecjian kanssa. Shylvie parantaa sinut, poistaa sinun kipusi ja tuskasi, ja surusi. Shylvie on parantajavelhotar ja haltia. Te tutustuitte hetken silloin, mutta nyt tämä on tehtävänne, mihin minä itse sinut ja Cecjian lähetän. Mire, sinut on rikottu liian monta kertaa. Sinun on aika nyt olla poissa koko Tellukselta, joka vain satuttaa sinua. Minä lähetän sinut suojaan ja turvaan, jossa voit vain olla ja levätä. Missä pääset eroon jokaisesta murheestasi ja kiusaavista ihmisistä.
- Mire, sinä olet minun rakas tyttäreni. Minä näen silmistäsi, ettet ole hymyillyt aidosti pitkään aikaan. Miten sinua sattuu kaikki päivästä ja kuukaudesta toiseen. Sinulla on ikävä... sinut on tuomittu...
- Varjojen Soturit tulevat antamaan Karman lain koko julmalle Tellukselle. Kiusanteko saa nyt luvan riittää. Ja me otamme sinut mukaan taistelujoukkoihin, kun olet jälleen vahva ja onnellinen.
- Mire, hätäsi on kuultu. Sinun kotisi, todellinen, on aina ollut Zone8 ja Zak rakastaa sinua. Hän odottaa sinua tietyllä alueella ja asemalla. Sydämesi on rikki jälleen, mutta yhdessä rakennatte sen taas ehjäksi.

Lizanette katsoi minua vakaasti ja rakkaudella silmiini. Hän puristi lohduttavasti käsiäni, irrotti otteensa ja nousi. Liz kiersi pöydän vierestä taakseni ja halasi minua takaapäin.
- Nouse ja tule, hän kehotti, auttaen minut ylös tuolista.

Hän vei minut sohvalle istumaan ja veti minut viltin alle ja syliinsä.

- Itke, anna kaiken tulla, minä olen tässä. Minä en hylkää sinua koskaan.

Liz kietoi kätensä suojelevasti ympärilleni ja lohdutti minua, silittäen hiuksiani ja selkääni, niin kuin vain nainen, jolla on paljon elämän kokemusta, myötätuntoa ja viisautta.

Lizanette rakastaa minua omana itsenäni eikä minun tarvitse olla täydellinen hänelle.

Lizanette oli lähellä henkisesti ja fyysisesti.

Minä sain täydellisen lohdun häneltä.














Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

14. Zone8: Yhdessä. Salaisuus: Tellus 2020

1. Ovi Zone8:n

32. Zone8: Tellus: Todellisten tunteiden näkeminen ja kokeminen; Todellinen Vuoristorata, mikä on ollut jo vuodesta 2020: Rakkauden ja intohimon polttavan rajut aallot