Tervetuloa taideblogiini!

Nimeni on Mirjam Flyktman ja olen syntynyt -87. Valmistuin kesällä 2018 kuva-artesaaniksi KSAO:n (Kouvolan seudun ammattiopisto) kuva- ja mediataidealalta. Sain inspiraation tähän blogaamiseen 2019 kesällä. Parikin kertaa jo aiemmin tätä miettinyt, mutta täysin eri aihepohjalta. Minulla on vuodesta 2017 ollut taidegalleria Deviantart.comissa nimimerkillä MiriamSaraiAlica, mutta kun sivusto on englanninkielinen. Haluan myös kertoa taiteestani omalla äidinkielellä eli suomella.   

Blogin nimi, neljä K:ta, tulee sanoista Kuvataide, Käsityöt, Kirjoittaminen ja Kirjat.                        

Olen piirtänyt lapsesta lähtien ja aloitin noin 18-vuotiaana harjoitella maalaamista. Kokeilin äidiltäni öljyvärejä, mutta sitten huomasin myös akryylejä kokeiltuani, että ne ovat minun juttuni. KSAO:n lopussa ostin lisäksi venäläiset vesivärit, joista olen myös todella paljon pitänyt.                         

Teen piirustuksia ja maalauksia kaikenlaisista aiheista. Erityisesti minua kiehtovat scifi, fantasia, luonto ja eläimet, hengelliset aiheet, värit, psykedeelisyys ja abstraktitaide. Pidän myös graffiteista. Kuuntelen r'n'btä, soulia, räppiä, melodista deep housea ja trancea ja EBM. Ne inspiroivat maalatessa, kirjoittaessa ja käsitöitä tehdessä. Kirjoitan tarinoita ja runoja, luen, teen käsitöitä (kasseja, laukkuja, pussukoita, sukkia, lapasia, vöitä, huiveja, liinoja ja muutama pipokin ja villatakkeja pari yms) virkkaamalla ja neulomalla ja joskus olen ompelukonettakin käyttänyt, valokuvaan järkkärillä ja tabletilla sekä käytän kuvankäsittelyä. Yhdistän kirjallista ja kuvallista ilmaisua.                         

Olen luonut paljon omia scifi- ja fantasiahahmoja ja seikkailuja , joista kirjoitan ja joita piirrän ja maalaan. Olen lapsesta asti rakastanut värejä ja omaa paikkaani metsää ja luontoa.






Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

1. Ovi Zone8:n

36. Zone8: Helpottava vapaus oikeutetun suuttumuksen jälkeen/Matkalla Alicialla

33. Zone8: He make me so grazy; Cecjia rakkaani