Intohimon raju polte

Katson sinua suoraan silmiin
Hurjat liekit polttavat sydämessäni
Olen extaasissa
Se katse 
Intensiivinen katse
Katsot minua suoraan
Ja minä putoan
Ja sitten hurjan pudotuksen jälkeen lennän

Universumit allani 
Olen tiellä tähtiin
Se hurja tunne
Lennän galakseissa kaukaisissa

Se hurja tuli polttaa 
Polttava intohimo
Etkö näe miten haluan sinut?
Kosketuksesi…
Seksikäs naurusi…
Ja matka alkaa…
Extaasissa sinuun 
Sinun kanssasi

Tämä tunne 
Tämä polttava hurja tunne

Sydämessäni leiskuu tämä raju tuli
Intohimoni rajut aallot väreilevät lävitseni 
Polttava hehku
Raju kaipaus repii minua
Olen vuoristoradalla
Ajatukset yli rajojen
Mieletön jännitys
Pohjaton ja ääretön avaruus
Matkalla…
Tähtien tuolle puolen
Jonnekin missä ei aikaa, ei rajaa

Elän kuin unessa, huumeessa
Kauas Linnunrata jää
Huudan sinua tuuleen 
Yli valon nopeuden, yli kaiken
Välkehtivät valot, värit, varjot
Jyskyttävät kaiut, musiikki
Sydämen sykkivä rytmi

Sinä annat vapauden
Minä elän
Huudan ääneen, olen onnellinen
Tunnen, koen, hengitän
Olen elossa

Kristallinkirkkaat taivaat allani
Olen niin tulessa
Hurja nousukiito
Katson sinua silmiin, hymyilen
Ja nyt minä uskallan…
Katsot minua, niin että…

Olemme tiellä todelliseen seikkailuun
Ilman rajoja

Polttavia unikuvia
Katseet, jotka roihuavat tulta
Saat minut hurjaan nousukiitoon
Kosketuksesi polttaa, olen niin tulessa
Suutelen sinua intohimoisesti
Näen silmistäsi sen kauniin avaruuden sykkeen
Hehkuvan liekin
Ja hukun niihin yhä uudelleen 

Kehoni taipuu taakse, käteni puristaessa kaidetta…
Voihkaisen, kun kätesi hyväilevät minua

Intohimon raju polte hehkuu sydämessä ja koko kehossa
Ne ihanat väreilevät polttavat aallot

Samalla alan hyväillä ja kosketella sinua, niin että…
Voihkaiset, ja uudelleen ja vielä

Hahmomme yhteen kietoutuneet varjokuvat
Tanssivat seinillä valkean loisteessa

Hyväilet kiihkeästi
Välähdyksiä, epäselviä eroottisia kuvia
Tunnen vain sinut niin lähellä
Hengitykseni nopeaa, on vain hetkiä
Ja nautinnon äärettömyys vie kauas
Uudelleen extaasiin

Olet kanssani
En kuule nautinnoltani huutojani
Kun tulet minuun, ja yhä uudelleen

Huulesi polttavan hehkun säteet
Värähtelevät kaikkialla kehossani

Peililasi, portti salaisille poluille
Juovuttava viini, aika pysähtyy
Sitä ei ole


Olemme huipun kohdalla
Yhdessä

Rajut vavahdukset polttavat kehoamme
Pyörryttävän huikaiseva tunne

Roihuavat liekit
Vielä extaasiin

Ja vielä
Loputon hetki
Tahdon muistaa tämän ikuisesti

Raju tuli 
Polttavat näyt
Kosketuksesi
Kosketukseni
Polttava tunne
Polttavat aallot

Hurja tuli polttaa
Intohimon rajut aallot
Intohimon raju polte

25.10.2015




Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

1. Ovi Zone8:n

36. Zone8: Helpottava vapaus oikeutetun suuttumuksen jälkeen/Matkalla Alicialla

33. Zone8: He make me so grazy; Cecjia rakkaani