Villi ja vapaa elämään

Vihdoin olen matkalla elämään
Elämän tuli liekehtii sydämessäni
Olen villi nainen, jota ei mikään voi pysäyttää
Olen vihdoin vapaa menneisyyden kahleista
Uskon hurjiin unelmiin, joitain jo toteutunut

Olen vapaa elämään 
Olen vapaa rakastamaan
Olen vapaa olemaan ja seikkailemaan tien päällä

Hurja polte sydämessä
Kun katson sinua silmiin
(Sinä olet ikuinen, annat rakkauden)
Tuntuu kuin lentäisin
Toinen ulottuvuus, kaukaiset tähdet ja universumit
Ikuisuus on tässä ja nyt
Olen vapaa lähtemään
Sinun kanssasi

Rakkaus sinun kanssasi vapauttaa
(Kiitos Jeshua)
Olen onnellinen
Olen vapaa elämään omaa elämää
Olen vapaa sinua rakastamaan
Aloitan villin tanssin

Katson sinua suoraan silmiin ja hymyilen
Elämä on tässä ja nyt

Sydän hakkaa täysillä
Täysillä elämään
Jokainen hengenveto
Jokainen hetki
Nautin täysillä elämästä
Olen villi ja vapaa
Olen rakastunut (Elämään, sinuun, Häneen ja ikävä Taivaaseen)

Odotan asemalla junaa
Matkalla elämässä eteenpäin
Odotan milloin näen sinut uudestaan 
Joskus vielä matkalla sinun kanssasi
Odotan milloin tien päälle
Tuntemattomiin seikkailuihin
Kulkurielämää
Moottoritie on kuuma
Villi rytmi sykkii veressäni
Olen villi ja vapaa
Olen rakastunut
Täysillä elämässä

24.9.2015

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

1. Ovi Zone8:n

36. Zone8: Helpottava vapaus oikeutetun suuttumuksen jälkeen/Matkalla Alicialla

33. Zone8: He make me so grazy; Cecjia rakkaani