Unelmat alkavat toteutua

Kuuma tuli virtaa lävitseni
Polttavan kuuma liekki
Sinun kosketuksesi, äänesi, naurusi

Unelmat alkavat toteutua 
Sinun kanssasi
Silti olet ujo, epävarma
Hei, älä ole
Minäkin olen, mutta nyt olen saanut itsevarmuuden
Ja rohkeuden 
Olen joutunut kasvotusten pelkojeni ja epävarmuuden kanssa
Ja olen mennyt niistä läpi

Kohotan liekehtivän miekkani korkealle
Yhä uudelleen ja uudelleen
Sydämessäni hehkuu kirkas, hehkuva, polttava tuli
Elämän tuli 
Sitä ei voi kukaan sammuttaa

Beibe, täysillä, anna mennä
Toisaalta slow down, vuoksesi
Tunteet vuoristorataa
Polttavan kuumaa

Mutta mulla on harkinta
Tiedän mitä teen ja mitä olen tekemässä 
Kuuntelen sydämeni ääntä
Teen mitä todella tahdon
Tiellä tähtiin ja hurjiin unelmiin

Olen kokenut syvän epätoivon, masennuksen
Loputtoman pudotuksen ja pimeyden
Sydämeni on revitty irti, mutta nyt se on taas ehjä
Sieluni sirpaleet keräsin
Tiedän; vielä tulen itkemään, tuntemaan tuskaa
Mutta nyt tiedän tien takaisin onneen 
Olen ihminen, joka tuntee
En ole täydellinen, mutta koska olen kokenut niin paljon…
Tunteet ovat vahvuutta
Mutta samalla täytyy tietää mitä tekee

Ole todellinen ystävä
Ole luotettava
Auta ja rohkaise
Hymyile
Ole empaattinen, mutta samalla pidä omat mielipiteet
Ole rohkea, selvitä asiat
Jos tiedät, että jotkut ovat väärässä, älä kuuntele heitä
Löydä todellinen tahtosi

Kuuntele omaa sydäntä, ja löydä portti ja tie tähtiin ja galakseihin
Ja universumiin
Jossa ei mitään rajaa

Karusellin pyörteissä 
Mutta silti olen rauhallinen
Silmistäni loistaa virvatulet
Kaipuu kauas seikkailuihin
Olen matkalla elämässä, tiellä, tien päällä

Universumin kaukaisilla reiteillä
Katson sinua silmiin
Sydämeni sykkii täysillä
Kartta hohtaa kirkasta valoa, näyttäen tien kotiin
Elämän tiellä; tanssi ja taistelu sulautuvat yhdeksi hurjaksi liikkeeksi
Valon nopeus, tulen leimaus, salaman hohde
Yhä uudelleen ja uudelleen käytän tulimiekkaa
En kuitenkaan enää tuhoa, vaan miekassa hohtaa Elämän voima
Rakastan jälleen, olen vapaa rakastamaan ja välittämään
Haluan kosketukseni tekevän hyvää, että sanani rohkaisevat
Että viestini voisi lohduttaa ja parantaa, tehdä hyvää

Etten enää tuhoaisi, etten vihaani kylväisi 
Muuttaisin pahan hyväksi, vastaisin hyvällä
Voisin ojentaa käteni auttamaan 

Voisin olla se kuka olen 
Voisin olla auttamassa ja rohkaisemassa
Voisin olla tosi ystävä
Luottaa jälleen, mutta huomata ilkeät ihmiset ja heitä karttaa
Eikä olla sinisilmäinen
Puolustaisin kiusattuja
Käyttäisin voimiani hyvään

Tulimyrsky sydämessäni
Täysillä elämään

Olen valmis rakastamaan
Olen valmis lähtemään
Olen valmis maailmaan kaukaiseen
Olen valmis uuteen elämään

Menneen portit lopullisesti kiinni kolahtaneet
Aikuisuuden ja rohkeuden portit edessäpäin
Tie on auki unelmiin, joista osa jo toteutuneet
Kerran uusi maailma koittaa
Elämän valo pimeyden voittaa
Kuin siemen, kuolemassa on elämä
Astun askeleen, mutten tyhjyyteen
Olen kaikesta kiitollinen

Tunnen kuinka elämä ja rakkaus kantaa
Älä pelkää elämää
Anna itsesi lentää
Siivillä timantin hohteisten 
Vaihtaen synkän mustan väreihin ja valoon
Nostaen minut hurjaan nousukiitoon
Syöksähdellen ilmassa kuin pääsky

Tanssin valossa, väreissä, liekkimeressä
Rakastaen elämää

20.9.2015

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

1. Ovi Zone8:n

36. Zone8: Helpottava vapaus oikeutetun suuttumuksen jälkeen/Matkalla Alicialla

33. Zone8: He make me so grazy; Cecjia rakkaani