25. Zone8: Vuoristoradoille ja tähtien tuolle puolen

2.3.2022

Maa:

Olin ystävälläni S. F. :llä kylässä, koska asunnossani ja talossani tehtiin putkiremonttia. Olin tammikuussa tavannut J. P. :n ja kaikki oli vielä epäselvää ja minua jännitti. Jännitti vietävästi. 

Zone8 :

Cecjia otti kiinni kädestäni hellästi.

- Älä hermoile. Sä teit jo tammikuussa sen yhden vaikeimmista Benjeistä nykyaikana, hän sanoi hyväillen minua lempeällä äänellään.

- Tiedän mitä käyt läpi... Minäkin olen tuon mennyt ja selvinnyt siitä, niin sinäkin, usko minua;

- So deep feelings

- Highway

- Fierce fallen

- Deep emotional

- Deep down

- Rollercoaster of Starways

- Stronger than ever, sanoimme yhteen ääneen

7.1.2022 

- Kokeile ja kokeillaan lähettää kuvasi vain uudestaan oikealle ja oikeille henkilöille, Cecjia oli tammikuussa ehdottanut. 

Cecjia palasi nyt siihen, mitä oli sanonut silloin. 

- Sä lähetit parhaimmat kuvasi ja itse. 

- Muistatko, kun lähetin puolestasi yhden A:lle? Nyt on eri tilanne, eri miehet... 

- Cecjia, mutta miksi minua jännittää nyt enemmän kuin ensimmäisellä kerralla... 

- Tää ihastuminen J. P. :n ja... häneen... Tekee minut hulluksi ja olen Vuoristoradalla. Mun tunteet ja sydän liekehtii ikävästä ja kaipauksesta. Olen sekaisin ja on vaikea keskittyä yhtään mihinkään... 

- Tiedän tunteen... Sama oli minun ja miehenikin kanssa, Cecjia sanoi. 

Sterling Angel: Betrayal; He make me grazy


Myöhemmin:

- Rakas, Mire, shhh...

Cecjia otti askeleen ja otti minut syliinsä. Halasi minua hellästi, silitti ja hyväili hellästi käsivarsiani, selkääni ja hartioitani. 

3.3.2022

- Minä, Cecjia, tässä taas

- Älä välitä Telluksen ns. miehistä. S. F. ei tiedä mitä puhuu. Usko sinä omiin unelmiin ja just sun työllistymissuunnitelmaan ja just sun omaan elämään... 

Cecjia piti mua sylissään ja siveli hiuksiani. Oloni oli kurja, mutta Cecjia piti minusta kiinni ja heijasi minua hiljalleen. 

- Relax. Telluksen miehet, sulla on heistä aiempaakin kokemusta. Jätä heidät tällä hetkellä omaan arvoonsa. Me, Zone8, muista aina... 

- Tule tänne... 

Cecjia pyyhki hellästi kädellään silmiltäni tippuvat kyyneleet ja siveli poskeani ja kasvojani. 

- Mire... 

Cecjia hyväili sormillaan mun käsivarsia... Selkää... Niskaa... 

- Telluksen osa miehistä on mahdottomia, sä tiedät sen, Mire, sä näit unta tästä... 

- Minä tuen sinua aina, Mire, rakas

- Sun vanhemmat on menny, mutta sulla on silti ystäviä, kummitäti ja sukulaisiakin... Ja me täällä. 

- Haluatko, että haen Lizin? 

- Cecjia, rakas, Liz lohdutti minua juuri Telluksen biologisen äidin takia, ja viimeksi toissa ja viime viikolla ja kun oli se hierontasessio siellä Saarihuoneessa, joka oli niin ihanaa. Minulla oli silloin niin hyvä olla... 

Pyyhin itse kyyneleitäni pois. 

- Äh, minä en halua itkeä enää... 

- Mire, Cecjia kosketti hellästi hiuksiani ja sipaisi hiuksen kasvoiltani korvan taakse, silitti mun hiuksia ja päätä. 

- Mire, kyllä sä pärjäät, sä oot tosi vahva, Cecjia kuiskasi hiljaa ihailevasti. 

- Sä pärjäät missä vaan... 

- Nyt tuntuu pahalta, mutta katso eteenpäin.

- Sua autetaan ja sua tuetaan. Sä et oo yksin. 

Cecjia istui vierelläni sohvalla minuun päin kääntyneenä. 

- Cecjia, miksi minulla on aina paha olla, kun tulen Tellukselta, tai olen siellä??? 

- Minä en jaksa enää

- Minä haluaisin vaan paeta

- Minä tiesin tämän, kun lähdin silloin sinne veljeni etsintäreissulle, otin tietoisen riskin... 

- Minä tiesin, että olen Maassa arvoton ja lainsuojaton, oman biologisen äitini mielestä mielisairas ja rikollinen, minua vihataan ja inhotaan, ideoilleni ja työlleni nauretaan, tyrmätään, et sinä pysty, et sinä osaa, et ole mitään, olet tyhmä, tuhma ja ruma; ihmiset lyttää minut... 

- Cecjia, minä en jaksa... 

- Vihaan Maata ja sen tyhmiä ihmisiä... 

Cecjia istui vierelläni sanomatta mitään. Hän vain katsoi minua hellästi ja silitteli kättäni ja hyväili hiuksiani. Hänen läsnäolonsa rauhoitti minua ja tunsin rauhaa, vaikka samaan aikaan minua ahdisti ajatella Maan ihmisiä. 

Huokaisin syvään. 

- Hengitä, Cecjia kuiskasi minulle, rentouta itseäsi, hengitä syvään, noin, kun teen mitä Cecjia pyysi, vedin henkeä ja hengähdin uudestaan. 

- Hyvä Nainen, hyvä Beibe, juuri noin, älä välitä miehistä, Mire, tässä on ystäväsi myös Nainen... 

- Minä ymmärrän sinua juuri noin

- Mire, olet minulle todella tärkeä ja rakas, sä et saa luovuttaa, et juuri nyt, sun pitää taistella loppuun, sun pitää vaan jatkaa

- Muista minä olen heille/niille näkymätön, mutta juuri sinulle totta

- Kun koet vääryyttä, muista, minä olen tukenasi, minä olen rinnallasi, vierelläsi

- Älä luovu Toivosta, älä luovu isäsi Nimestä

- Usko Häneen, kun maailma ympärilläsi kaatuu ja romahtaa, kun sinulle se maailma on mahdoton; Hänelle on kaikki mahdollista. Usko, toivo ja rakasta

- Me, Hän ja sun sisukkuus, Nauthiz... 

Cecjia kiersi kätensä ympärilleni, halasi ja piti sylissään. 

Werena koputti oveen ensin ja avasi sen sitten, kun Cecjia korotti äänensä sanoen "sisään" 

- Taasko? Cecjia? Werena huokaisi nähdessään meidät. 

Cecjia nyökkäsi ja sanoi kuiskaten, että "joo". 

- Mitä me tehdään? Tätä ollaan mietitty Telluksen ajassa jo kolme vuotta... 

- En minä tiedä, sanoi Cecjia, mutta me ei voida katsoa, kun ystävämme ja työtoverimme kärsii

- Maan ihmiset ovat muutenkin typeriä, etenkin poliitikot ja diktaattorit, paitsi kaikki taiteilijat, kirjailijat, artistit yms nerot ja luovat ihmiset ja Mireä lukuunottamatta... 

- The Boss ja Lizanette ovat etsineet M. E. R. Y. :n (Maailmankaikkeuden eri rodut Ystävinä - järjestö) kanssa keinoa Maan hillitsemiseksi. Sillä aikaa Maa on ja pysyy ESTOLLA ja BOIKOTISSA. 

- Tämä ei vetele enää, sanoi Werena harmistuneena

- Tälle on pakko olla ratkaisu, ei tää näin voi mennä... 

- Hey, Mire, älä välitä, ei Maan takia kanmata surra eikä itkeä 

-Ne ei tiedä mitä puhuu, kateus puhuu puolestaan

- Sä olet todella kaunis Nainen; lahjakas, kekseliäs Selviytyjä

- Sä tulet toteuttamaan vielä sun unelmat. Usko niihin, äläkä välitä ilkeistä puheista... 

- Sä elät sun omia unelmia todeksi nyt, älä välitä tietyistä miehistä, sua on kuitenkin nyt alettu huomioimaan ja antamaan positiivista palautetta ja kehuttu ulkonäköä, sanottu kauniiksi jne

- Älä luovu sun rohkeudesta ja sun omasta työskentelystä

Werena sanoi nämä asiat hyvin painokkaasti ja tuli minun viereen hänkin ja hyväili hiuksiani ja selkääni. 

- Lähdettäiskö me naiset FireFoxiin bailaamaan? Cecjia, onko sinulla nyt vapaata? Ehdotti ja kysyi Werena sitten

- Itseasiassa on. Mire, mennään me kolmestaan, muut ovat töissä, Cecjia vastasi

- Ei huvittais, minä sanoin edelleen surkeana

- Hei, kyllä se huono olo tanssiessa unohtuu... 

- Werena, hakisitko meikit ja bilevaatteet sieltä meidän Naisten huoneesta? Cecjia pyysi

- Kulta, Cecjia suuteli minua hellästi huulille Werenan mentyä

- Tää kaikki saa vielä sinut paremmalle mielelle

- Me laittaudumme ja laitamme toisemme kauniiksi ja mennään me kolme pitämään hauskaa ilman "kaksilahkeisia pölvästejä" 


Aloin hymyillä kyynelten läpi ja Cecjia katsoi minua ja sanoi:

- Noin - That's my Beibe...

Werena tuli takaisin ja Cecjia alkoi laittaa Werenaa ja Werena Cecjiaa ja he molemmat minua. Pengoimme vaatekassia ja löysimme sieltä toinen toistaan kuumempia ja seksikkäitä bilevaatteita

- Eihän tässä osaa valita, huokaisimme yhteen ääneen

Mustaa nahkaa ja viininpunaisia ja kirkkaanpunaisia asusteita päädyimme lopulta pukemaan yllemme, ja niin päätöksemme tuli tehtyä. 

Lisäsimme asuihin niitti- ja metallirengaskoruja. 

Olimme istuneet vuorollamme tuoliin meikattavaksi. 

Kun oma vuoroni oli tullut, Cecjia sanoi:

- Rentoudu, Mire ja sulje silmät... 

Werena alkoi hääriä ympärilläni levittäen kasvoilleni kosteusvoiteen ja sen jälkeen kevyesti meikkipuuteria. Oloni tuntui raikkaalta. Sen jälkeen Werena meikkasi silmiäni ja laittoi metallinmustaa luomiväriä ja mustat, kissamaiset, rajaukset. Cecjia istui takanani hyväillen ja harjaten hiuksiani ja hieroen kevyesti päänahkaani. 

Oloni alkoi tuntua niin taivaalliselta ja käsittämättömän hyvän olon aallot lainehtivat kehossani. Aloin tuntea jälleen onnea ja läikehtivää, kuplivaa, iloa. 


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

1. Ovi Zone8:n

36. Zone8: Helpottava vapaus oikeutetun suuttumuksen jälkeen/Matkalla Alicialla

33. Zone8: He make me so grazy; Cecjia rakkaani