26. Zone8: Matkoilla Galakseissa ja Vuoristoradoilla

 - Oletko valmis, jos lähdetään tutkimaan mitä Tähtiportin toisella puolen on? Cecjia kysyi minulta

- Joo, Yea, vastasin innoissani

- Let's go...

Pakkasimme Cecjian kanssa kamat ja astelimme Cecjian avaruusalukselle.

Matkalla Electric tuli vastaan. Olimme rakastelleet hurjasti, mutta minä tiesin, että se oli ollut minulle vain lohtuseksiä... 

Väistin E:n katseen

- Mire, yritti E

- Miksi välttelet minua? Mikä on?

Cecjia katsoi minua, mutta kun en sanonut mitään, hän katsoi E:tä ja sanoi asian niin kuin se oli.

- Electric, Mire ihastui uudelleen erääseen Maan mieheen, joka on hänen Menneisyydestään, jonka kanssa oli joskus yhdessä. Tämä mies haluaa hänet takaisin.

Electric katsoi minua ja viimeinkin katsoin E:tä silmiin. Ja silmäni kimalsivat kyynelistä.

- Anteeksi, E, kuiskasin, minä nautin yhteisistä hetkistämme, mutta minä taidan haluta myös M. P. :n takaisin, löysin vasta tunteeni uudelleen 15 vuoden jälkeen...

- Hänen tunteensa on samat kuin 15 vuotta sitten, hän rakasti minua silloin ja yhä. Kaikki oli väärinkäsitystä erään biisin sanoituksista ja hän lähti kotiin, toiseen kaupunkiin ja minä jäin yksin. Tuota kohtaa en enää muista, mutta oli pakko jatkaa elämää ja tapasin Netlogissa silloisen kihlattuni P.J.V:n 2009 Maan aikaa. M. P. oli Maan aikaa 2007.

- Maa on boikotoitu ja syystä, mutta minä vietin elämäni siellä; Muistojeni Maa, joka seuraa minua unissani ja johon minä aina katoan täältä...

- Minun piti kohdata menneisyyteni, kun järjestin nykyistä asuntoani; valokuvat, kirjeet, musiikki, paperit, kaikki löytyi ja tuli vastaan, mitä on menneestä jäänyt jäljelle, piirustukset, unelmat, eletty elämä, tunteet ja ihmiset, jotka luulin kadottaneeni iäksi. F ja Telecviestijärjestelmä auttoi asiassa, löysin ihmiset vuosien takaa, kaikki ovqt jatkaneet elämää, mutta yhteinen historia ei unohdu. Olen saanut ystäviäni takaisin. Ja miehet sosiaalisessa mediassa ovat alkaneet olla kiinnostuneita minusta. Olen niin kiitollinen ja onnellinen, mutta E, Anteeksi minä, en tiedä mitä teidän kenenkin miehen kanssa pitäisi tehdä.

- Minä kaipasin lohdutusta, tukea ja turvaa ja sainkin, sinulta, mutta sydämeni ja tunteeni...

- Todelliset tunteeni ja omat kipuni, särkynyt sydämeni, johtuivat juuri Maasta, Maan ihmisistä, joiden kanssa olen selvittänyt asioita. Minua ei oltukaan koskaan hylätty. Minä vain luulin niin, muuttaessani opiskelemaan toiselle paikkakunnalle. Ja kun lähdin tänne Zoneen, jo 2003 Maan aikaa. Olin pitkään sen jälkeen poissa sekä Zonesta, että Maasta. Kasasin unelmiani ja tunteitani, poissa, kaukana täältä, Tähtien tuolla puolen. Salaisella planeetalla...

E katsoi minua hellästi ja hiljaisena.

- En minä suutu tästä, minä näin mitä sinä kaipasit. Ja sinua sattui Maan pahuus, koska se on kotiplaneettasi. Ja särkyneet ihmissuhteet, joita pakenit ja niin monta vuotta meni aikaa ennen kuin kykenit kohtaamaan kaiken. Se vaati monta itkua, monta taistelua, sydämesi särkyi ja olit niin onneton. Nyt huomasit, korjatessasi asioita, että et ollutkaan koskaan yksin. Sun ihmiset Maassa välittivät ja rakastivat sinua kuitenkin...

- Olet rohkea ja kaunis nainen. Nyt huomaat sen itsekin. Telecissäsi on paljon vientiä nykyään. Se boostasi sinua uskomaan itseesi, mutta et unohtanut kuitenkaan todellista rakkautta. Minä tiesin, että hait lohdutusta, minä halusin auttaa, mutta näin kuitenkin ihastumisestani huolimatta, että sydämesi on toisaalla, eikä minun kanssani

- Minä rakastin sinua ja välitän yhä, olen kuitenkin päässyt yli tästä ja olen alkanut tuntea vetoa Dianaan... Meilläkin on yhteinen historia...

Katsoin E:tä yllättyneenä ja aloin hymyillä. Halauksemme oli rento ja tunsin suurta helpotusta.

- Meilläkin on historia, mutta ei anneta sen haitata työtä, jota teemme yhdessä, sanoin.

Ja niin kaikki on hyvin välillämme.

- Hyvää ja turvallista matkaa teille kimmat, E toivotti meille hyväntuulisesti.

- Kiitos, tsemppiä töihin toivotimme Cecjian kanssa E:lle ja menimme viemään tavaramme ruumaan.


Cecjia istui ohjaamon ääreen, antoi komennot ja minä istuin ns. pelkääjän paikalle. En kuitenkaan pelännyt enää mitään. Olen nyt mielettömän vahva, Selviytyjä.

Cecjia kääntyi jälleen katsomaan minua hymyillen. Sinä selvisit, hän kuiskasi. Startaten Melodya, hänen omaa alustaan.

Kyyneleet virtasivat poskillani, tällä kertaa onnen ja kaipauksen kyyneleet.

- Cecjia, otin hänen kädestään kiinni ja hän tarttui myös omaani.

- Me, yhdessä, kuiskasimme toisillemme.

Melody laittoi musiikin soimaan. Basso, rytmi, pulsing beat tempasi mukaansa. Sydämeni alkoi taas lyödä Täysillä...

Sydämeni oli jo näyttänyt viivaa, mutta nyt sen käyrät elpyivät räjähtävään nousuun. Jälleen Vuoristoradalla, So Deep Feelings, Tähtien tiellä.

Melodyn moottorit jyskyttivät starttauksesta ja alus nousi hurjaan nousukiitoon. Turvavyöt pitivät meidät tuoleissa ja tähdet, planeetat ja Zone8 loittonivat selkämme takana. 

Taas matkalla kaukaisiin tähtiin ja laventeliniityille...


Maddkatt Courtshipin Cinematik:

Tervetuloa maailmaan värien, missä jokainen tietää nimesi, 
Todellisuus on kadonnut ja kuviteltu on totta, jossa kadotat itsesi laventeliniityille,
Kerro, että Cinematik vei sinut pois

Kerro toisille ja tule ja leiki
Cinematik tulee viemään sinut pois,
Erilaiseen elämään, johon me voimme uskoa

Siellä on kaikki illat näytöstä, joka ei lopu koskaan
Me emme tiedä, miten päivä alkaa
Aurinko hohtaa verenpunaisessa häivähdyksessä
Pilvet kimaltavat kristallinkirkkaassa sinessä

Kadotat itsesi Laventeliniityillä



19.4.2022

Muistan Lizaneten sohvan. Lizaneten lohdutuksen, kasvattiäitini sylin ja viltin, jonka alla lepäsin. Lizin ja Cecjian kahvittelun pöydän ääressä. Levottomat uneni, kun nukahtelin ja heräilin;

Hologrammiviivat pyyhkivät minut pois Zone8:n todellisuudesta  ja hahmoni katosi asteittain sohvalta...

Ja olin taas Maassa



Kuukausi eteenpäin siitä tähän hetkeen. Kun nyt istun Melodyssa tehden uutta matkaa Cecjian kanssa. Emme menneetkään vielä Tähtiportille, emmekä vielä nytkään. Kävimme Solacenilla pitkästä aikaa ja usvaplaneetalla Blue Mistylla, Deep Forestilla, ja sen jälkeen lähdimme etsimään uutta ja ihmeellistä. Teimme löytöretkiä erilaisille planeetoille ja kirjoitimme tietoja ylös ja lähetimme raportteja The Bossille ja Lizille.

Asiat ovat muuttuneet taas. Kun viimeksi palasin Maahan...

Miksi olin taas ollut itsepintainen pässinpää?

On sanottava M. P. :llekin ei. Tarvitsen kotona omaa aikaa, että ei joku olisi siinä 24/7. En voi tehdä töitäni, omassa rauhassa ja sittenkin liian mennyttä ja välimatka linnuntietä 552 km.

Ja tunteeni ovat vieläkin Vuoristorataa.

Sterling Angel; He make me grazy...
Sensual Ambient





J. S. ei myös luovuta. Selvitelty välejä ystävinä, mutta...

Tämä mitä nyt on tapahtunut, ei ole enää ystävyyttä, vaan jotain paljon syvempää. Suudelmia, voi hyvä Luoja, miten hän tekee sen, intohimoa enemmän, minä en tiedä mitä minä teen...

Se kun hän tuli vuoteessa päälleni makaamaan nauliten käteni paikoilleen ja se läheisyys ja turvallisuus; en ymmärrä, ei olisi pitänyt lähteä viimeksi kolmatta kertaa, mutta muu elämäntilanteeni oli liian vaikea. Halusin selvitä yksin ja remontti ja te toimisto ottivat päähän.
Ei friends of benefits toimi. Meillä on molemmilla tunteita. Voi Luoja, J:n kosketukset, hän sanoo minua kauniiksi ja sekoitti hiukseni ja sanoo seksikkääksi. Että on rakastanut vain kahta naista elämänsä aikana, toinen olen minä. Ystävyys ei oikein päde enää, tässä on paljon enemmän...

Tämä polttava tunne, 2020 Maan aikaa, ajattelimme asioista erilaisilla tavoilla, nyt ei kumpikaan meistä ole enää siellä. Tunsin kuumia tunteita 2021 syksyllä ja nyt yhä. Tämä on kestämätöntä. J sanoo kaikenlaista, mutta teot puhuu todellisuutta. Seksiäkin oli, tällä kertaa onnistunutta. Yhtenä yönä J:n käsi oli selkäni päällä ja hiuksissani, tuntui niin hyvältä. Hän puhuu tuhmia ja hävyttömiä juttuja mistä nautin. Puhumme seksistä ja katsomme videoita. Halailemme sohvalla ja kun nojasin J:n rintaa vasten, kuulin sydämen sykkeen ja lyönnit. J on todellisuutta. M. P. on niin kaukana ja virtuaalia. J on tätä hetkeä, tätä päivää.

Miksi  rakkauden pitää olla näin vaikeaa? Nämä rajut tunteet saavat pääni niin sekaisin.

Miksi minun piti läpi käydä vielä lisää miehiä, ennen kuin uskoin ja uskalsin luottaa tähän mieheen?
Opin kuitenkin ennen kaikkea itsestäni asioita ja jokainen tapaus opetti.

Kaikki kokemani on tehnyt minusta helvetin vahvan. Selviytyjän. Jo lapsuuteni ja teiniaikojen leireillä tämä nähtiin ja sain sen Leirimuisto & Nimipaperiinkin. 


Kun J hipelöi rintojani, puristaa nännejäni, hyväilee selkääni ja reisiäni, kosketus polttaa ja tuntuu äärettömän hyvältä. Tämä oleminen lähellä ja hänen sylissään... 
Kun hän tulee päälleni makaamaan ja tulee myös takaapäin halaamaan ja hieroo itseään minua vasten ja nautin tästäkin äärettömän paljon.
J:n kosketus saa minut niin sekaisin. Hän on pyytänyt minua katsomaan häntä silmiin. Nyt vihdoin olen uskaltanut tehdä sen. Sydämeni lyö täysillä ja sisälläni roihuaa raju myrsky ja polttavat liekit. En tiedä mitä minä teen. Olen sekaisin tunteistani. Kun suutelemme J:n kanssa, hän nuolee kieltäni ja suudelmamme ovat niin intensiivisiä. 

Putoan Vuoristoradalla... Syvät tunteet ottavat henkäystäni pois. Hurjalla matkalla Galaxeissa, universumien tähtien tiellä, Tähtien tien Vuoristoradalla. 
Intohimon polttavat liekit polttavat sydäntäni tällä kertaa saaden sen heijastamaan Elämää, Deep Highway; kimaltelevat kipinät sydämessäni, kyyneleet silmissäni, kaipaus kun olet poissa, jännitys mielessä, kun olin sylissäsi, kun hieroit kädelläsi minulle orgasmia, kätesi reidelläni ja rinnoillani, kun riisuit yömekkoani. Voi Luoja, kuinka haluan, seuraavalla kerralla; täytyy olla älyttömän rohkea ja uskaltaa, pyysit jo, että tule lähelle, en mennyt tarpeeksi... 
Kun tulet päälleni, tulen levittämään jalkani niin, että kehosi on minua vasten kokonaan. Haluan opetella kanssasi intohimojen matkat uudelleen. Juuri sun kanssa. Olen tehnyt selväksi, etten jaksa aina tehdä aloitteita... J on sitten ottanut kädellään pääni takaa ja suudellut minua intohimoisesti... 

12.6.2022

Löysimme J:n kanssa fyysisen yhteyden, mutta emme henkistä yhteyttä. 

Jouduin jättämään hänet neljännen ja viimeisen kerran. Oli paljon syitä miksi... 

P. K. :n kanssa avautui hetkeksi yhteys, jonka myöhemmin totesin myös suljetuksi. Hän on "tuttu" mies, jonka kanssa ei päästy 2020-2021 joulu-tammikuussa vielä silloinkaan alkua pidemmälle. 

M. P. ei vain osaa lähteä sieltä pohjoisesta tänne. Avutonta... 


31.7.2022

Halasin Cecjiaa ja katsoin Cecjian olkapään ylitse Electriciä suoraan silmiin. E seisoi oviaukon luona kädet ristissä rinnalla ja katsoi minua hyväilevästi silmiin... 

E ei ollut halunnutkaan Dianaa kuitenkaan, heilläkin oli värikäs menneisyys... 

E halusi minut vaikka Maassa olin uneksinut T. K. :sta...

"Terosta" olen nähnyt vuosia sitten enneunta. Oli linja-auto ja edessäni penkillä minuun päin kääntyneenä oli jäbä/mies ja kuulin nimen Tero ja olen myös nähnyt tänä kesänä hänestä unta myös, nyt toden pohjalta. 
T on kirjoittanut, että ajattelee minua koko ajan ja haluaa minua todella paljon, tykkää minusta todella paljon ja että "minä rakastan sua" ja "mä ajattelen sua kulta koko ajan". 

M. P. on edelleen liian kaukana, yli 500 km, noin 9 h junalla, Telluksella ja Zonessa olen itse vieläkin kauempana. 

T on noin 73 km, noin 1 tunnin päässä ja hän omistaa auton. 



Seisoin parvekkeella Cecjian kanssa ja halasimme. Tuuli ja se puhalsi hiuksiamme leijailemaan ympärillämme, tanssahdellen leimuavien liekkien lailla. 
Ajattelin Teroa, mutta kun katseemme Electricin kanssa kohtasi, muistin. Muistin, miksi olin päättänyt, etten halua miehiä Tellukselta... Olin kärsinyt liikaa, mutta E:n kanssa muistin... 
Kun olin Electricin sylissä hänen aluksellaan, Emeraldilla, vuoteessa, saunassa, uima-altaalla, ohjaamon tuoleissa... Kun Electricin sähköiset sormet hieroivat hellästi selkääni ja hartioitani. Turvassa ja suojassa tapahtuneen aikoihin välimme olivat silloin platoninen rakkaus, sittemmin  myös erotiikka on astunut kuvaan, kun suhteemme syveni uudelle tasolle. 

Katseestamme kuvastui kaikki se hellyys, rakkaus ja intohimo, päättäväisyys, mielettömän kovat tunteet, Vuoristoratojen huimaavuus, vauhti, vaarat ja jännitys... 

Mutta kun olin Telluksella, sydämeni hakkasi tuhatta ja sataa Teron takia... 

Mutta uneni paikka oli linja-auto ja linja-autot ovat väliaikaisia paikkoja tavata ihmisiä, jokainen jää aina vuorollaan pois tietyillä pysäkeillä, junalla asemilla. Välimatka ja työ erotti myös Teron ja minun alkavan tuttavuuden ja emme tavanneet reaalissa kertaakaan. Aina kun sovimme deittejä jokainen kariutui. Lopulta minä itse painoin Terolle sitä Stop nappulaa... 


1.9.2022

Vastaus, P. A. 

... Lähdin selvittämään ajatuksiani sinusta, sinne missä olit, 
Sain vastauksen täydellisen 
Kerroit ja näytit minulle omat tunteesi, 
Minua kohtaan

Nyt pyysit ja pyydät minua katsomaan suoraan silmiisi
"Ja muista se," sanasi minulle

Kynnyksissäni en meinaa uskaltaa
Tunteeni näkyy katseestani ja silmistäni

Polttavat roihuavat tunteet sisälläni
Kun kosketat minua, tunnen sormiesi poltteen ihollani

Kun olen kotona, haaveilen sinusta
Meillä on jo toisemme
Olen jälleen Vuoristoradalla
Sydämeni lyö lujaa tuhatta ja sataa
Ajatukseni; uskallan taas
Beibe, anna mennä, rohkeasti täysillä

Kesällä en uskaltanut ajatella tunteitani ja ajatuksiani loppuun
Luovutin jo mielessäni
Tuli vastaan toinen tie, toinen mahdollisuus, 
Joka ilmeni lopulta hyväksi ystävyydeksi, 
Mutta joka kariutui lopulta, 
Ja uudet elämäntilanteet veivät aikani ja mukanaan

Kaikki meni juuri niin kuin olin halunnut ja toivonut
Sydämessäni roihuavat tunteet, 
Polttavat liekit 
Mun on kuuma ja kylmä, tunteiden polttavat aallot pyyhkivät ylitseni

Täysillä taas matkaa teen
Ihastuin täysillä uudelleen
Sun sylissäsi oloni on hyvä ja turvallinen
Haaveeni lapsuudesta;
Melkein rakastelit kanssani hellästi ja minua keinuttaen ja kun hyväilit jalkojani
Tunsin polttavan kosketuksesi
Otin hurjan nousukiidon pilviin
Harkitulla riskillä
Olen taas ylittänyt itseni

Katson silmiisi lähdeveden sinisiin
Sisimmässäni käy rajuilma
Polttavat aallot
Polttava tulimyrsky
Sydämessäni hehkuu kirkas tuli
Leimuavat liekit
Olen rakastumassa uudelleen
Jälleen epätoivoisen rakkauden, surun ja tuskien täyttämän ajan

Näen unelmieni alkavan taas toteutua
Näen kuolleesta ja palaneesta Maasta, uusien versojen ja vihreän elämän nousevan
Näkyni 2016 vuodelta toteutumassa

Kristallinkirkkaat kyyneleet kimaltavat poskillani,
Myllykosken Kymijoella
Lähdit perääni ja minä odotin
Tulit ja halasit, alla polttavan kuuman loppukesän auringon

Maisema hehkui ja kimalsi, 
Sininen Kymijoki vieressämme säkenöi
Jaksoin taivaltaa matkaa vierelläsi sun

Myöhemmin tunsin turvaa ja rauhaa, 
Kun hiuksiani hellästi hyväilit
Läheisyytesi on jotain uskomatonta
Ystäväni sanoi aiemmin; "älä mieti ikää vaan tunteita" 

Mietin, uskallanko paljastaa haavoittuvuuteni sinulle
Otin taas tietoisen riskin
Hyppäsin jälleen Tuntemattomaan

Levitän vahvat siipeni ja lennän matkalle, 
Loputtoman Avaruuden 
Musiikin melodia soi sydämessäni
Kuuntelen sydämeni ääntä; 

Vastaus, sain vastauksen, mitä en ollut uskoa todeksi

Pyydät katsomaan sinuun suoraan, että silmiin, aina vaikka olo olisi mikä tahansa

Kohotan katseeni ja samalla lasken alas suojaukseni, kuoren piikkisen

Olen taas Soturineito

Mutta todellinen taistelu on tunteidensa näyttäminen, 
Riski, että tulee torjutuksi
Ja että toinen satuttaa, puukottaa suoraan sydämeesi, 
Saa kyyneleet valumaan poskillesi päivästä toiseen
Sydämesi rikkoutuvan sirpaleiksi
Ja että alat rakentamaan siitä uudelleen ehjää

Kun näet unissa itsesi kuolevan, 
Tunteesi ja sydämesi jäätyy ja eksyt pimeillä poluilla
Kadotat itsesi tunteettomuuden usviin
Ja olet kuin kalpea varjo synkeän metsän katveessa

Silmiini on jäänyt tarinoideni Varjoenkelin, Varjokeijun, surumielinen hohde, 
Mutta olen kaikesta kiitollinen
Sain vahvat tunteet elämässäni
Muistan toista Vuoristorataa kuudetta vuotta taaksepäin
Se oli lineaarinen polku
Jonka läpi täytyi vaan mennä
Vaikka tikari iski suoraan sydämeeni, veret vuodattaen, 
Minä kuolin silloin, mutta Elämä herätti henkiin
Voiko Aavetta tappaa uudelleen? 

Nyt Vuoristoratani jatkuu
Näen huikaisevan syvyyden allani, 
Tähtien maailma ympärilläni
Punaisena hohtavat pilvet, 
Kirkas kimalteleva maisema

Tulet taakseni ja halaat

Haluan uskoa jälleen onneen ja rakkauteen todelliseen

Tunnen kaipauksen, kun kotona kirjoitan näitä sanoja

Kun muistan suudelmat viimeisimmät
Kun toivotat hyvää matkaa ja yötä, 
Pyytäen minua soittamaan, että olen päässyt kotiin, 
Kun puhumme kolmen tunnin puhelua
Kun jälkeen sen kirjoitan näitä sanoja ja avaan tunteitani

Kun muistan kätesi kosketukset, 
Käden hartioillani, kun nojasin sinuun, kun olin lähelläsi

Musiikkini kotona, melodia, sanat;

He make me grazy, don't speak.... 

Uskallan uskoa taas elämään

"Don't be shy" 

Muistan mistä kaikki alkoi, missä tuli muutos, ystävämme nukkui, kun tulin sisälle taloon
Istuit kanssani lattialle eteisessä ja aloimme puhua

Myöhemmin hieroit selkääni ylhäältä, 
Pyysit seuraksi tupakalle, 
Toivoit mun nukkuvan vieressäsi 
Rakastelit kanssani ensimmäisen kerran, jossa suhteemme muuttui, 
Kerroit ettet halua jättää kaikkea alkuun, 
En uskonut korviani, salainen toiveeni toteutui

Myöhemmin olin hetken aikaa kahden vaiheilla, 
Sinä vai eräs toinen, jonka myös samoihin aikoihin tapasin. 

Hän vapautti kuitenkin minut ratkaisulla ystävyyden
Ja huomasin; omat tunteeni häneen puuttuivat...

Ajatukseni palasivat koko ajan sinuun 

Ja uudelleen Myllykoskelle, extaasissa; tällä kertaa sinun luoksesi, 
Pyöräillen poikien voimalla, oman musiikin rytmillä, 
Sydämeni lyö tuhatta ja sataa, 
Kun ajattelen sinua

Tunnen yhä sormesi selkäni iholla

Tunnen kuinka kuumat tunteet valuvat ylitseni, 
Kun kuulen äänesi ja sanasi

Ikävöin sinua jo nyt, vaikka vasta lähdin luotasi, 
Odottaen aikaa seuraavaa kanssasi sun

Noin 9 km erottaa sinut minusta
Kun vietän aikaa oman kotini suojissa
Haluan muistaa kaiken

Tunnen kaipauksen 
Sinut haaveissani näen, kunnes tässä todellisuudessa, 
Kohtaamme uudelleen

Sain vastauksen täydellisen 
Uuden rakkauden hohtavan, sinut

Myöhemmin;
Tämä kaikki oli, katsoessani tätä suhdetta eteenpäin, minun puoleltani, etten haluakaan enää. Sain vastauksen täydellisesti siihen, mitä lähdin selvittämään. Voisiko minulla olla tunteita häneen ja hänelläkin minuun? Sain sen vastauksen kokonaisuudessaan. Ensin että kyllä molemmilta, mutta sitten tuli kuitenkin jännittämäni vastenmielisyys kuvaan. Hän ei ollutkaan tyyppiäni. En pettynyt kuitenkaan. Sain sen mitä hainkin. Asioihin selvyyden. 






Takaisin tunteisiin J. S. :n kanssa.... Ja yhteytemme avautui uudelleen Telecin kautta;

12.10.2022

Hurjilla tähtien välisillä matkoilla


Bailaan täysillä melodisen musiikin rytmillä
Katson elämäni rakkautta silmiin
Heräsin henkiin ja elän taas täysillä
Olen mielettömän vahva jälleen
Osaan laittaa asioille ja ihmisille rajat
Olen mennyt lähes kaikesta läpi
Pärjään omillani
Elän unelmiani todeksi
Sain vapauden, onnen ja rakkauden 
Olen kaikesta kiitollinen
Taas tiellä tähtiin, vahvempana kuin koskaan

Särkyminen, henkinen kuolema opetti empatiaa, 
Tehden minut samalla vahvaksi, 
Etten anna periksi vaikeuksien edessä

Seikkailut jatkuvat tuntemattomilla seuduilla, 
Läpi portaalien ja tähtiporttien, 
toisiin ulottuvuuksiin,. 
Hurjalla Vuoristoradalla... 
Missä jännitys ottaa vatsanpohjasta, missä lentää kauas alas... 

Missä jännitys tempaa mukaan, missä soi musiikin Deep Soul, 
Syvä basso ja rytmi lyö täysillä, sydämen sykkeen mukana, 
Missä tunnet yökerhoissa musiikin rytmin sisälläsi, veressä... 

Katseet rakkaasi kanssa saa sinut lentämään Galakseissa

Missä aika on kadonnut
Missä velvollisuudet ovat menneet

Hurjalla matkalla tiellä tähtiin

Missä tunteet puhuvat

So Deep Emotional Feelings

Kun kadotat itsesi Laventeliniityillä
Kun astut avaruusalukseen, joka vie sinut minne vain haluat
Kun astut hurjiin seikkailuihin, 
Hurjiin unelmiin, jotka muuttuvat todeksi

Kun tunnet hurjan polttavan liekin, 
Roihuavat tulet sydämessäsi
Kun vastaat elämän ja kuoleman haasteisiin

Kun astut Tuntemattomaan, Äärettömyyksien ja Arvoitusten Ovista, 
Kun astut junaan tai linja-autoon, joka vie sinut tiettyihin kaupunkeihin tietyille asemille

Kun juna lähtee asemalta kiihdyttäen vauhtinsa kohti seuraavaa ja maisemat/muistot vilahtelevat ohitse

Kun tiedät jatkaneesi viimeinkin matkaa

Kun tuskalliset muistot ja unet eivät enää viillä sinua

Kun koet onnen ja kaipauksen taas uudelleen

Kun uskot taas tulevaan ja mennyt jää taa

Kun katsot huomiseen pystyssä päin
Kun olet rohkea kohtaamaan aina uuden vuorokauden

Kun sielusi liekki leimahtelee jälleen
Kun uskot taas unelmiin ja itseesi
Kun uskallat lähteä matkoille tähtien välisille

Kun tiedät mitä pitää tehdä

Ja uskot, että;

Anna vaan palaa ja anna mennä

Täysillä Beibe, täysillä Man

Kaikki ovet ovat sinulle auki

Tässä, tänään, huomenna, ikuisuudessa

Olet Rajattomalla matkalla Rajattomaan
Yliluonnolliseen maailmaan ihmeiden 

Kaikella on Tarkoitus



Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

1. Ovi Zone8:n

36. Zone8: Helpottava vapaus oikeutetun suuttumuksen jälkeen/Matkalla Alicialla

33. Zone8: He make me so grazy; Cecjia rakkaani