27. Zone8: Tähtiportin taakse


... Tutut hohtelevat sienirakennelmat loistivat alapuolellamme. Olimme perillä planeetalla.

Sitten katsoimme Cecjian kanssa toisiamme ja huomasimme, että innostus ja jännitys oli tarttunut meihin kumpaankin. Paloimme tiedonhalusta, mitä Portaalin toisella puolella olisi... 

Minne ja minkälaiseen todellisuuteen me päätyisimme? 

Olimme ottaneet toisille asian puheeksi ja olimme keskustelleet siitä. Lizanette ja the Boss innostuivat myös tästä huikeasta löydöstä ja olimme keränneet tietoja ja olimme valmistaneet itseämme juuri tälle Matkalle Cecjian kanssa yhdessä. 

Ja nyt olimme vihdoinkin Matkalla ottamaan tästä kaikesta selvää. 

Cecjia näki kaihoisan olemukseni, mutta ei sanonut mitään. Työasioissa minua tsemppasi yrittämään ja tekemään parhaani juuri ajatus siitä, että minua rakastettiin ja juuri hän Tellukselta. Eksyin välillä haaveisiini, mutta minä tein silti työni niin hyvin kuin pystyin, kun tiesin, että mikä minua vapaa-ajalla odottaisi - intohimoinen rakkaus ja turvallinen syli. Nyt elämässäni oli kaikki mitä olin halunnutkin.

Olen onnellinen. 

Cecjian ei tarvinnut sanoa mitään. Meidän välillä on aina ollut sanaton yhteys. Luemme toistemme eleet ja ilmeet. 

Keräsimme varusteemme ja Telec-yhteydenpitolaitteet. Puimme suojapuvut ja otimme reput ja laukut mukaan. Laskeuduimme alas planeetalle. Tuttu tiukujen helähtely otti meidät vastaan. Ihastelimme planeetan kauneutta.

Lähdimme kulkemaan polkua pitkin suoaluetta ja Tähtiporttia kohti, puiden oksien kaartuessa yllemme ja tähtien tuikkiessa niiden lomasta. 

Pidimme Telecillä yhteyttä The Bossiin, Lizanetteen ja muuhun ryhmäämme. 

Lopulta seisoimme Tähtiportin luona ja katselimme sitä innoissamme ja Uutta odottaen. 

Tunsin jälleen jännittävän olotilan. 

Kohta tapahtuisi taas jotain historiallista. Asioita ja tapahtumia selviäisi eteenpäin. 

Olin fyysisesti ja henkisesti Uuden Tuntemattoman edessä. Tämän hetken ajatukset olisivat kohta historiaa ja uudet tiedot tulisivat voimaan. 

Hyvästejä menneisyydelle

- Freedom


Continue

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

1. Ovi Zone8:n

36. Zone8: Helpottava vapaus oikeutetun suuttumuksen jälkeen/Matkalla Alicialla

33. Zone8: He make me so grazy; Cecjia rakkaani