Jäähyväiset menneelle

 27.3.2024

Katson kauas kaukaisuuteen
Korkealle sinisen taivaan lipuviin pilviin
Mielikuvissani matkaa teen
Muistot kuvina näen

Nyt seison edessä uuden Portin
Ja siihen on avain kädessäin

Olen astunut pimeän tunnelin läpi valoon
Ja maailmaan kirkkaiden värien

Aina new tomorrow, new day
En halua enää palata menneeseen
Se on osa kaukaista historiaa
Tärkeintä on se mitä olet nyt ja missä olet juuri nyt

Unissani toistuivat samat painajaiset
Nyt en edes muista mitä minä olen nähnyt

Olen vihdoinkin saanut sen elämän minkä jo kauan halusin, 10 vuotiaasta asti, silloin jo toivoin olevani villi ja vapaa aikuinen nainen, joka voi tehdä mitä haluaa ja rakastaa sitä tiettyä miestä, joka on tarkoitettu

Nyt on vuosi 2024 ja suurin osa unelmistani on totta
Olen joutunut luopumaan paljosta
Mutta uutta ei voi tulla tilalle 
Ellei ensin menetä vanhaa

Olen joka päivä jatkanut matkaa eteenpäin
Tehden töitä ja ollut sosiaalinen, seurassa ystävien

Elä elämääsi täysillä, on vain yksi ainoa mittaamattoman arvokas elämä

Jokin päivä sitä ei enää ole ja jatkat matkaasi ikuisuudessa, tuonpuoleisessa

Joskus pitää särkyä henkisesti, kestääkseen vastoinkäymiset ja selviten kaikesta sisukkaasti

Jokaisella on taitoja ja lahjoja, joita ei pitäisi heittää hukkaan

Teen juuri nyt sitä mitä olen jo pitkään halunnutkin, mihin ei aiemmin ollut aikaa

Luovuus on avain

Minä en katso enää menneeseen

Horisontissa välkehtii tulevaisuus

Minä kävin jo menneisyyteni läpi, 

Tätä, juuri tätä, minä aina halusin, oman elämän kaupungissa, jota minä olen rakastanut ja jossa olen asunut jo 9-10 vuotta

Teini-ikäisenä en ollut onnellinen, kaikki repi minut rikki

Raju perhetilanne, yksinäisyys ja ulkopuolisuus kouluissa sattuivat pahasti

Nyt olen irrallaan tuosta kaikesta

Sitä aikaa ei ole enää

Kaikki on poispyyhitty

Kaikki entinen on mennyt

Jokainen päivä on uusi mahdollisuus

Olen avaamassa Porttia Uuteen Ajanjaksoon

Muistan isäni tuhkan

Mennyt aika on kuin tuo tuhka

Jätän Jäähyväisiä menneelle

Katson kuinka tämä tuhka muuttuu hiljalleen kimmeltäväksi tähtipölyksi

Ja kellojen viisarit tikittävät jälleen taianomaista ja loputonta aikaa, joka on jatkuvasti uutta, salaperäisessä maailmankaikkeudessa

Kun astumme Rajojen taa, ymmärrämme mikä on ihmisen salaisuus ja elämän arvoitus

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

1. Ovi Zone8:n

36. Zone8: Helpottava vapaus oikeutetun suuttumuksen jälkeen/Matkalla Alicialla

33. Zone8: He make me so grazy; Cecjia rakkaani