Sydämeni sirpaleet

Taaksejäänyt elämä repi sydämeni
Unelmat vaihtuivat pettymyksiin
Muistot toistuvat painajaisunissani
Menetykset sattuvat vieläkin
Tie eteenpäin
Jossakin muualla
Sanon hyvästejä menneisyydelleni
Elämä, veit rakkaani pois
Omat unelmani
Itsekkäät päätökset
Raivasivat kerran minulle rakkaat ihmiset pois
Nyt olen niin yksin
Mitä on oma elämä ilman rakkaita
Tyhjä elämä
Luulin saavani onnen ja vapauden
Rakkaus satuttaa
Olen jatkanut matkaa eteenpäin
Ei tietä enää takaisin
Se ovi sulkeutunut takanani iäksi
Edessä umpikuja
Kaikki palaa tuhkaksi
Olen onneton
Kyyneleet valuvat kasvoilleni 
Sekoittuen sateeseen
Missä on se avain
Miten voin jatkaa kun olen surullinen
Elämä on epäreilua
Kuolema ja sairaudet vielä enemmän

10.3.2018 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

1. Ovi Zone8:n

36. Zone8: Helpottava vapaus oikeutetun suuttumuksen jälkeen/Matkalla Alicialla

33. Zone8: He make me so grazy; Cecjia rakkaani