15. Zone8: Cecjia ja minä viettämässä yhteistä aikaa.

Maassa riehuu Korona-niminen virus, jonka takia ollaan enimmäkseen erillään, etätöissä ja etäopiskelussa. Sain lisäaikaa rakkaalle Zone8:lle ja Cecjialle...

Edellisenä iltana Cecjia oli kietonut minut lämpimään vilttiin ja antanut kuumaa yrttijuomaa, joka rentouttaa ja rauhoittaa. Olimme nukahtaneet yhdessä sänkyyn. Cecjia oli mun lähellä ja hän oli kietonut kätensä ja jalkansa ympärilleni. Läheisyys ja kosketus ja rento fiilis pitkästä aikaa olivat tuntuneet ihanilta.

Aamulla Cecjia laittaa lämpöhuovan mun selän ja niskan päälle. Sen jälkeen hän hieroo mun kipeitä kohtia selästä ja hartioista. Tuntuu niin hyvältä. Olen nukkunut hyvin. 

Sitten Cecjia laittaa kylpyveden ja kylvemme yhdessä. Cecjia menee ensin ammeeseen ja sanoo hellästi mulle "tuu". Ja astun myös veteen ja Cecjia kietoo kätensä mun ympärille ja mä voin painaa pään Cecjian rintaa vasten. Cecjia silittää ja sivelee mun päätä, hiuksia ja niskaa. Cecjian kosketukset tuntuvat todella hyviltä.

Pukeudumme ja mä laitan ylleni ylellisen satiinimekon, ja sitten me menemme aamukahvien jälkeen ulos puutarhoihin ja puistoihin. On kaunis ilma. Taivas hohtaa kimmeltävän sinisenä ja ilma on raikas. Zone8:n kaupungissa ei ole saasteita kuten Maassa. En tahdo ajatella Maata nyt. Nyt olen todellisessa kodissani ja haluan nauttia siitä nyt, kun en taas tiedä milloin joudun jälleen kestämään toista elämääni Maassa.

Makaamme kirkkaanvihreällä nurmikolla Cecjian kanssa vierekkäin. Katseemme kohtaavat ja hymyilemme toisillemme. Tunnen onnea. Rakas ystäväni ja uudelleen työtoverini.

Kuljemme puistojen ja puutarhojen salaisissa paikoissa. Kirjoitamme kumpikin muutaman yhteisten tehtävien raportin. Jaamme työt. Ihmeelliset linnut sirittävät ja visertävät. Ilma ja taivas ja aurinko kimmeltävät ja hohtavat. Puutarhakeinu. Olemme puhuneet miehistä ja E:stä ja poikaystävästäni. E on pitkillä työmatkoilla ja poissa. Välimme ovat tällä hetkellä rikkoutuneet. E haluaisi vain minut kokonaan, mutta en halua jättää melkeinpä ainutta ihmistä Maassa, jota rakastan. 

Cecjia ymmärtää mitä kaipaan.

E yritti tulla väliin kaikesta huolimatta, vaikka tiesi, minun olevan varattu ja minä annoin kaiken tapahtua. Olin silloin vain todella onneton ja kaipasin miehen läheisyyttä, kosketusta ja tuntui hyvältä, että minusta oli joku kiinnostunut. Oli vaikea aika poikaystäväni kanssa, mutta ehkä olikin väärin olla E:n seurassa, vaikka meillä oli todella paljon ihania hetkiä kahdestaan. Mutta näinhän asioissa aina käy, kun on sydänsuruja, mutta sitten tämä tilanne kuitenkin aiheutti lisää niitä. Mutta nyt on kuitenkin hyvä olla Cecjian kanssa, joka on todellinen ystävä; hellä, rauhallinen, tietää mitä tekee, ei jätä yksin, on läsnä kanssani yhdessä, osaa lohduttaa ja hyväillä, on naisolento, joka todella välittää minusta ja hyvinvoinnistani. 

Ja on Maassakin nyt helpompaa ja välit poikaystävän kanssa ovat paremmat kuin pitkään aikaan.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

1. Ovi Zone8:n

36. Zone8: Helpottava vapaus oikeutetun suuttumuksen jälkeen/Matkalla Alicialla

33. Zone8: He make me so grazy; Cecjia rakkaani