Salainen ovi eteenpäin

Mieletön suru murtaa sydämeni
Kaikki entinen on poissa
Ja täytyisi rakentaa uusi elämä ja uusi alku
Olen niin yksin; en ole, mutta siltä tuntuu
Täytyy rakentaa oma Turvasatama,
Oma koti

Kyyneleet 
Muistot 
Repivä tuska 
Missä te kaikki olette?
Poistuvaa aikaa
Syksy
Kuolema

Uusi alku
Näky; kuollut maa versoaa uutta elämää
Usko, toivo, rakasta
Isä rakas; viimeinen asia, jonka sanoit oli rakkaus ja taisteleminen
Ja hoitaja kertoi kuoleman hetken olleen kaunis, että oman kodin lattialta sait lähteä... 
Hyvää matkaa iskä...
Jossain tuolla, tähtien tuolla puolen tavataan...

Luota; Aurinko hohtaa vielä

Mutta epätoivoinen rakkaus häneen repi minut sirpaleiksi
Miksi vihasit minua, vaikka minä halusin pelastaa rakkautemme? 
Otin askeleen uuteen, mutta mennyt ei jättänyt rauhaan
Miksi satutit minua niin paljon?
Ja minuun sattui sun suru ja tuska

Uutena vuotena 2016,
elämäni parhaana aikana kerroit; rakastan sinua
Mihin se aika katosi?
Koin mielettömän hurjan matkan, seikkailun, rakkauden ja vapauden

Nyt tuo aika on poissa lopullisesti

Avasin oven eteenpäin ja mietin astuako siitä

Jäin yhä, vaikka satutit niin paljon

Lopulta ei ollut enää vaihtoehtoja
Jatkoin matkaa eteenpäin
Mutta unohtaa en voinut; haluaisin pyyhkiä kaiken pahan pois
Muutuit ystäväksi,
mutta silloin kun olimme yhdessä,
minuun sattui kun vihasit minua, mun sielun maisemaa,
runoja ja kaikkea sitä mikä inspiroi minua kirjoittamaan rakkaudella...

Ei ollut enää väliä näiden jakamisella, 
koska minulla oli toinen, mutta liian vastakohta minulle
Mutta ymmärsitkö koskaan,
miten todella halusin rakastaa, vaikka käytöksesi sattui minua niin lujaa sydämeen?

Ja minä itsekin satutin. Anteeksi siitä.

Nyt huomasin että tämäkään suhde ei toiminut; en halua palvella vauvaa jne

Olen kuitenkin helpottunut omasta ajasta, siitä että on Villi ja Vapaa...

5.9.2020








Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

1. Ovi Zone8:n

36. Zone8: Helpottava vapaus oikeutetun suuttumuksen jälkeen/Matkalla Alicialla

33. Zone8: He make me so grazy; Cecjia rakkaani