40. Zone8: Helvetti, Tuonela, Kiirastuli sekä Taivas/ Uudet Taivaat ja Uusi Maa

3.1.2024

8.1.2024


Marraskuu:


Tellus ja Zone8:

... Zak-11 on mennyt...

Cecjia oli vienyt minut siis kotiin Tellukselle ja jäi asuntooni pitämään minulle seuraa. 

Cecjian hemmotteluhetket minulle myöhemmin Zonessa, omassa huoneessani; Kaukosiirtoportti kuulokkeilla ( haaveilua J.J.B.J.P. stä)

Olin kuitenkin hyvin murtunut ja rikki surusta ja tuskasta.

Cecjia näki, ettei hän voinut enää oikein auttaa minua muuten kuin pitämällä minua sylissään ja lähellään. 

Olin ollut flunssassa, olin hyvin väsynyt ja minulla oli yhä vatsatautiakin. Sain järjettömiä paniikkikohtauksia...

Cecjia on Telluksella näkymätön.

Kävin läpi kaikkea; menneisyyteni virheitä, elämäni tilanteita, ihmissuhteitani, Pirjoa, kiusaamista, yksinäisyyttäni, ihastuksiani jne.

Minulla oli Burn out. Ja Elämäni miehet olivat poissa. Tunsin, että olin kuollut sekä henkisesti, että fyysisesti, olin zombie, olin haudassa, kuolin isäni mukana ja näin kaikenlaisia unia, heräten aina välillä kuoleman koputuksiin. Kuolema seisoi sänkyni edessä. Asunnossani kummitteli, tai siis kaikki oli vain oman vilkkaan mielikuvitukseni tuotetta. Näin unissa esim. omat hautajaiseni, Kouvolan aavekylänä,  että vanhat luokkakaverini olivat järjestäneet yllätyksen, että tuli tempaus, että kuolleet nousevat haudoistaan, vuoristoratoja, Israelia, maailmankaikkeutta, tähtien välisiä puutarhoja, näin Telluksen syntymää, planeettoja, linnunratoja, galakseja.

Olin meditatiivisessa tilassa, olin salaisella shamaanimatkalla, missä Neo Matrixin koneet korjasivat minua kuntoon, Skyrimin kartoilla, fantasia- ja scifimaailmoja ja että S. F. kaivoi hautaani auki M-tiellä. S-katu oli tornitalo ja samalla oma hautakammioni. Olin prinsessa, olin Ester ja sovitin syntejäni Jeshuan ja Jumalan edessä, olin vuorotellen Neitsyt Maria, Jeshua ja itse Jumala. 

Yrittäen samalla siivota asuntoani ja järjestellä paikkoja, tiskata yms arkiaskareita, käyden läpi yksin sieluni tuskaa ja itkin...

Lopulta kävelin ulos talviseen päivään, lumiseen ja puhtaaseen ulkoilmaan ja tunsin olevani puhdas, vaikka tunsin sisäisesti itseni kuolleista heränneeksi... 

Run Away

Panic Attack

Death

The End of World


Nukuin ennen tätä. Näin enneunia, mutta että S.F. ja Neo Matrix, serkkuni vaimo ja Zak-11 meditoivat kanssani ja korjaavat minut kuntoon.

Ja kissani Jerkku, joka on edesmennyt 2019, oli ollut demonikissa, mutta joka heräsi eloon hyvänä kissana.

Ja minä itse olin jäänyt törröttämään luukasana MK:n S.F.n sohvalle. 

Näin exäni demoneina, keijujen ja enkelien maailma sekoittui.



Tämä oli Näky ja enneunet.


Mutta Telluksella näille on nimi "psykoosi"

Zone8:n todellisuudessa sanaa ja asiaa ei kuitenkaan tunneta. Kukaan ei ole "mielisairas".

Tellus on vieläkin, 2024 vuonnakin takapajula.

Tämä oli Shamaanimatka + meditatiivinen tila, kuuntelin paljon musiikkia ja lepäsin vatsataudistani.

Kun S. F. korjasi minua kuntoon, se tuntui todella ihanalta ja suloiselta. 

Minulla oli viimeinkin omaa aikaa.

Lopetin todella hyvin perustelemalla omaehtoisen opiskelun, jonka olin huomannut itselleni sittenkin epäsopivaksi. Kirjoitin noin viiden sivun perustelut asialle. Te toimistosta ei kuitenkaan vastuuvirkailijani vastannut puhelimeen, vaikka yritin kahdesti soittaa. 

Tietokoneet ja netti sekosivat. Kuvittelin, että kaikki ihmiset vihaavat minua ja että sain aikaan kaikki maailman sodat.


Myöhemmin:

Psy 2:lla;

Poliisiauton ja ambulanssireissun jälkeen, kirjoittaessani tuskaani paperille, kuukauden aikana joulukuussa;


Varjoenkeli/Kovistyttö

Tuskaa, hehkuvaa vihaa, pilkkaamista, syyttäviä sanoja, rikottu sydän, rikotut tunteet

Olen roviolla (kun olin teini)

Tuskaa, kipua, surua, sattuu, ei voi luottaa keneenkään, aina puhutaan pahaa


Telluksella: järkyttävää stressiä, kun ympärillä pyörii kasa tuntemattomia ihmisiä

Tiedättekö te miltä tämä tuntuu?

Halusin ja haluan, että hologrammiviivat vaan pyyhkisivät minut pois. Mutta tämähän toimii vain Zonesta pois päin. 

Zoneen pääsen aluksellani ja Cecjian antamalla Rubikinkuutiolla. Ja nyt kaukosiirtokuulokkeilla. 

Cecjia, sinä olet todellinen.

Ja vaikka Zonessa tapahtui mitä tapahtui, Zone8 on silti koti.

Haluan vapauteni takaisin, ilman ihmisten pilkkaa. 

Pain. Hate. Pain. People are so irritating, bad and evil and like than demons to other people. Killing, bullying etc. Wars. Hate.

I can't anymore. Bullying.

Scars in my heart.


Cecjian kanssa: 

Sanon Cecjialle kyynelten kimaltaessa poskillani, hiljaa kuiskaten, väsymyksestä;

- On niin lohduton olo. Kaikki romahtaa niskaani. 

Ja minuun sattui myös helvetisti, kun näin, että Cecjiakin oli romahtamispisteessä ja että hänkään ei kyennyt enää auttamaan. 

- Meidän täytyisi lähteä Tähtiporttimme kautta muualle. Etsimään Parantajia, velhoja, velhottaria, Shamaanimestareita ja Tietäjiä.

- Minä tiedän kuitenkin sinun kantasi asiaan, mutta ei ole muuta tietä kuin Matka Meditaation kautta. Missä kirkas energia ja puhdistava valo ohjaavat askeleesi turvaan. 

- Meidän täytyy myös aloittaa Shamaanimatka...


Cecjia katsoi minua hyvin hellästi silmiin.

- Mire. Minä näen. Minä tiedän. 

Kohtasin Cecjian sinivihreät silmät, jotka hehkuivat mielettömän syvää ja intensiivistä lämpöä ja leimahtelevaa, tulenhehkuista rakkautta.

Nyt nämä silmät kimalsivat jälleen kyynelistä.

Muistin Xiin kuoleman. Miten Cecjia oli istunut tasanteella vierelläni, kun olin ollut hyvästelemässä Xiitä lopullisesti.

Cecjian kyyneleet silloinkin, puolestani.


- Sinä rakastat yhä, Cecjia sanoi. - Minä huomaan sen sinusta.

- S. F. Hän kuiskasi minulle hiljaa, lempeästi. 

Katsoin Cecjiaa ja nyökkäsin.

- Odota, sinä saat vastauksen vielä. Kaikki järjestyy vielä, Mire. Katso minua ja usko onneen.

- Mire, rakkaani, olet ansainnut sen. Me kaikki rakastamme sinua, mutta sinun pitää saada toisenlaista auttamista ja apua, täällä, juuri täällä, sinun Telluksellasi, sinun planeetallasi, tämän maailman ihmisten keskellä ja luona.

- Zone8 on nyt hajonnut ja aiemmat yritykset sinun haavojesi parantamiseen eivät ole auttaneet kunnolla. 

- Mire, me ollaan kokemastamme molemmat todella rikki. Minäkin suren ja itken Irizaa, omaa menetettyä planeettaa ja sitä elämääni...

Cecjia hiljeni ja sitten vain istuimme pimeänhämärässä huoneessa, asunnossani, tuikkujen valaistessa sitä tunnelmallisesti. 

Istuimme vilttien päällä lattialla vastakkain risti-istunnassa. Pidimme toisiamme kädestä. 

Kyyneleet virtasivat kummankin poskilla.

Katsoimme toisiamme hellästi silmiin. 

Tunsimme molemmat, että kaikki väärät tekomme ja syntimme oli sovitettu.

Äkkiä ymmärsin. Tellushan on jo pelastettu, kauan sitten. Aikojen alusta asti. 

Katseeni osui maalaukseeni. Vahvin Soturi, Valkeuden Kuningas, Elävä Vesi, Tulen Poika, mitä ikinä voi olla. Muistin taas sen minkä olin unohtanut hetkittäin miljardi kertaa. 

Hän. Vain Hän on number 1. 




Risti. Sovitus, Maailman Pelastaja. Ihmisten Pelastaja.


Jeshua Messias. Mies, jonka pitäisi olla sydämessäni etusijalla; ennen kaikkea muuta; sen jälkeen vasta Maan Miehet. 


Liz ja kaikki olivat olleet oikeassa. Ero Zak-11:sta sattui minuun todella helvetisti, mutta...


Tellus:

En voi unohtaa vuotta 2022, en joulua, en uutta vuotta 2023 (jonka kyllä vietin kotonani).

En mitään tästä kuluneesta vuodesta.

Heinäkuussa se maaginen ja ihana, taianomainen ja rauhoittava viikko, jonka jälkeen asiat menivät solmuihin ja tapahtui kaikki se mitä oli tarkoitettukin (väliaikaisesti) ja että sain lopullisen pisteen J. S. n ja minun "suhteelle". 

Ja T. L. lle ja minulle vahvistui ystävyys. 


S. F. 

Kun hän ajoi autolla V.G.lle, sen lyhyen matkan ja kun me juteltiin. Ne ratkaisevat asiat, tosin kiireellä, mutta kuitenkin.

Hänellä oli silloin oranssit pitkät ihanat hiukset, jotka hulmusivat tuulessa. Aiemmin vaaleat. Olen aina ollut rakastunut pitkähiuksisiin Miehiin ja jo isäni tiesi tämän, kun olin teininä sen hänelle kertonut.

S. F. n talolla nautin täysillä kaikesta, koko yhteisestä illan vietosta, ystävien (P, J ja V.G.n) kanssa.

Mutta, edelleen kun se automatka oli niin lyhyt...


V.G.n pihalla S. F. sammutti auton kehräävän moottorin. Kiitin kyydistä, sanoin hyvää yötä katsoen S.F.ää silmiin, kasvoihin. 

Hän sanoi minulle, että Nähdään...


Tämän jälkeen kaikki asiat, V.G. ja J.R. ym sotkivat välejämme. Emme olleet päässeet tutustumaan kahden kesken, esim. ystävämme V.G.n takia. 

Ja nyt ymmärrän todellakin, miksi ei enää ikinä mitään J. S. ää.


S. F. lle :

Minä ihastuin ja rakastuinkin sinuun jo 2022 kevättalvella, kun katsoit suoraan minuun pitkien vaaleiden hiustesi takaa. Kun istuin jakkaralla pöydän ääressä eteisessä talossasi. 

Kun yritit jo silloin availla "solmujani" ja sieluni lukkoja...

Et tiennyt, että se suurin lukko oli sydämessäni  mihin en ollut löytänyt, tai ei ollut Avainta, oikeaa Avainta.

Olet ollut elämässäni jo 2015 vuodesta, mutta siitä vajaa 6 vuotta olin V.G.n naisystävä ja välissä J. S. ja olin sinkku ja deittailin muita miehiä. Kunnes. Tunteeni alkoivat roihuta juuri sinua kohtaan.

Ya know all, what happened with V.G. 

Mie en saa ikinä rauhaa, ellei tätä saa selvitettyä mitenkään järkevästi. 

Mie olen aina nähnyt enneunia ja olen todella vahvasti visuaalinen. 

Näin kuolevani, ja omat vikani ja heikkouteni peilitodellisuudessa.

Kaikki muistuttaa sinusta. Jopa pelit, Underground  2 (Need for speed) ja nyt Skyrim.

Minä nautin helvetin paljon viettää aikaa sun luona...

Mutta kaikki meni vikaan tiettyjen ihmisten takia ja kun olin töissä ja "opiskelemassa".

J.P. ja J.B. ovat sama henkilö.


Ja "Ihmisoletettu" 

Älä "tapa" mua nauruun, jooko...

Aiemmin: Lucky that my glasses were in my home...

XD



TO STARWAYS... AGAIN

Blue skies, starry nights, winter, last winter, Magical Nights

Burning feelings to Erotic Dreams...

When you fixed to me

I was Death Ghost million times, but Always Jeshua wakes to me to Life

To Earth

To Tellus/Maa, but still I wanna fly to Rollercoaster

In Deep, so Deep Loving

Far away in Space, where million stars shines

I wanna dance and party again

I wanna to forget to broken heart

I wanna be wild and free, but still I so miss very very much to my...

Can I ever find to my? 

Soulmate?

But you; S.F.



Tiktak - Samantekevää

Irina - Kuurupiiloa

Irina - Vahva


Jjos

Sterling Angel


TUNTEIDEN VUORISTORATA; RAJUJEN TUNTEIDEN, NIIN POLTTAVIEN TUNTEIDEN VUORISTORATA, JÄLLEEN

Kun polttavat tunteet lyövät lujaa sitä Tiettyä Miestä kohtaan Telluksella; 

Palaan taas aikaan, Joulukuun 2023...

Nyt exät ovat menneet

En voi enää, taaskaan, näille tunteilleni mitään

Tämä aika 2022-2024 Tellus, saa minut taas niin sekaisin

Kun kuulen lempimusiikkiani, kun tanssin js bailaan ja rentoudun sen mukana

Flowtilaa, luovuutta, lentomatkoja, Galakseja,

Kauas-maahan Milkywaylta; 

Zone8:n ja Tuntemattomille seuduille Cecjian ja jäljelle jääneiden kanssa


ROLLERCOASTER

I am flying again

And again so Dark, and so Light in my soul

Missing, very much missing

Pain

Burning feelings and Death, and again Life

However Hope

Black Memories, but Photographies is shining

Golden Lights, Golden Memofies, Gllden Past, but it never return

Still now wonderful people

Still I am so missing my dear Daddy and my dear cat, Jerkku, and my fruends in so far away, but it's Telec, F, messages

All feelings, burning feelings

My heart is/was broken again; Old Life and New Life

I am loving too much

My feelings killing to me, killed to me

Last spring, too much, oli epäselvyytttä 

Kysymysmerkkiä kaikki

Liikaa kaipausta, liikaa yksipuolisuutta

En kestänyt, vaan luovuin

Luovutin, jouduin luovuttamaan pois elämäni Rakkauden ja jatkamaan Matkaa Eteenpäin

Mutta nyt nämä rajut tunteet eivät taaskaan jätä minua rauhaan

Olet lähelläni koko ajan, silti olet Näkymätön

What I am doing? What hell I can to do? 

So missing, really, your eyes, your looks to me

This all get to me so fuckin' Grazy!

The Life is Always K18




Isäni viimeinen asia minulle


RAKKAUS JA TAISTELEMINEN

Toivo, Topi, rakas isäni:

Opin meditoimaan

Ja kun olen aina nähnyt enneunia; Toivosta, Jerkusta ja kaikesta mahdollisesta

Sinä, rakas iskä, tiedät mitä minä käyn taas läpi

Sinulla on Rajatietoa; ja minulle kerroit laivalla, vieressäni istuvan tytön vierestä ja takaa kauan aikaa sitten eräässä unessani minulle, rakkaalle tyttärellesi, että hänelläkin on "Henkilahja" ; Pyhä Henki, tiedon sanat

Unet, näyt, unelmat, erotiikka

Science fiction, fantasy, Death Angels, White Angels, Fire Angels, fairies, elves

Stargates, Gardens, Stardust, Dark Nights, Full moons, stars, clouds, sun, far away, Galaxies, unknown fields, Secret planets, Secret Gardens

Fantasies, wild fantasies, own Secret Life, I have it Always on my own Mind

That is Crystal Mirror

Shadow princes, Shadow Warriors, Shadow Angels, Light, Dark, wolves, Death and devils

Missing to Somebody, who can to love to me so really

I was Death inside, still my heart is so burning eternal flames

When I was baby, I was so near to Death

But Elohim, God, Adonai, God of Israel saves to me to Life

And my mission is telling to Him to all World, in prisons, in Streets, Hard Streets


Katujen kuningatar - Irina


I don't wanna die, but I was dead million times, in my dreams

My cold, metal, icy heart, bloody heart

Heartbroken

Death of Gates/Life of Gates

Matrix: Neo and Trinity

Future and Past


Time is stopped. And Now It's Continue... Again. 

Tiimalasi kääntyy uudelleen ja sisälläni, sydämessäni veljeni ja isäni kellojen viisarit tikittää;

UUTTA AIKAA, UUTTA VUOTTA 2024

New Day, New Tomorrow 2023-2024


FRESH START

1. Dido - Honestly OK (07)

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

1. Ovi Zone8:n

36. Zone8: Helpottava vapaus oikeutetun suuttumuksen jälkeen/Matkalla Alicialla

33. Zone8: He make me so grazy; Cecjia rakkaani