29. Zone8: Syvän rauhan tunnelma, Joulun taikaa ja kimalteleva hohde 2022

28.12.2022

29.1.2023


Olen tehnyt taas Matkan. Matkan tunteisiini ja sydämeeni. Olen käynyt sen ensimmäisen Matkan heidän luokseen maaseudulle läheiseen, toiseen kaupunkikylään.

Toinen on ystäväni, jonka kanssa oli rakkaussuhde, mutta se meni rikki ja haavoitti minua todella paljon, silti jatkoimme taivalta aikaan yhdessä, että pääsimme muuttamaan suhteemme ystävyydeksi. Nyt tuntuu hyvältä. 

Hänen, minunkin, ystävä on ihastukseni nyt.

Muistan tämän Telluksen vuoden helmikuun loppua...

Kohtasin nytkin hänen katseensa koko illan. Ja tässä välissä ei ollut enää jonnesotkua eikä J:täkään...

Sinkkuna oleminen on Avain. Avain mahdollisuuksiin, jotka eivät olisi muuten mahdollisia. Nyt voin deittaa aivan vapaasti ketä haluan ja kenen kanssa haluan, ilman että pettäisin ketään. 

Sain itselleni selväksi ajatukseni S:sta ja siellä, hänellä ja pojallaan, koin syvää rauhaa ja rauhallisuutta; rauha ja rento meininki siinä talossa. Ei tarvitsisi jännittää, mutta kyllä nämä omat tunteet on nyt mitä on.

Haluan vain ensin hengata heidän kanssaan, ilman omaakin etenemistä vielä. Minulle riittää tällä hetkellä S livenä ja kuvissa. Pitää ottaa rauhassa ja antaa ajan näyttää mitä tapahtuu. Tämä on Alku... 

Olen minä helvetin ihastunut S:n. Nämä kaksi livepäivää ja aiemmat muistot yhteisistä 7:stä vuodesta vahvistivat asian minulle. Silloin olin kyllä V:n nainen ja helmimaaliskuun erimielisyydet johtuivat väärinkäsityksistä ja näkemästäni enneunesta...

Saimme S:n kanssa uudelleen yhteyden F:n kautta.

Deepfresh; Deepjack, Mr Nu - Don't you know that Barbary remix

"Baby, Don't, don't you know, know, beibe"

"Ye ye - ye yea yea yeye ye yei"

Olin hypännyt Sen, taas uuden Benjin ja sain ensin selvitettyä itselleni tämän asian.

Tulos: Ihastuminen vahvistettu


Muistan, kuinka kaiken aikaa kohtasin S:n katsetta ja muistan kuinka hyvällä tuulella olin. Tunsin onnea ja rauhaa, ja ilo pulppusi sydämessäni.

Vaikka oli rauha; hämyisen pimeä huone, jota oranssi välkkyvä lyhtykynttilä keinuen valaisi ja joulukuusi oven pielessä, kissat Pekoni ja Hannu viemässä isännän jalkoja ja tuolia itselleen ja tuppautumassa syliin ja silitettäväksi...

Silti tunsin rytmin ja sykkeen sisälläni, Sydämen lyödessä 100%... Jännitän omia tunteitani.

S:n tyyli on ottaa rennosti, eräs paitakin kuvissa kesällä ollut Just Chill. Kirjoittanut minulle "ei ole draamaa, kun ei anna draamalle valtaa". S ottaa asiat relax ja haistattaa pitkät F:ssakin haukkujille ja niille ketkä yrittää kiusata.

Tuntui todella hyvältä tunnelmat S:lla ja V:llä. Tuntui todella hyvältä nähdä oikeasti molemmat.

Kiitos tästä Joulusta 2022 ❣️


Oma sydämeni ei saa pelätä. On oltava Rohkea ja katsoa silmiin... 

Mutta tunnen sen kuuman liekin hohtavan sydämessäni, joka polttaa kuvaasi siihen. Olen missä tahansa, on vaikea olla ajattelematta sinua; töissä, kotona, kaupassa, puistoissa, metsässä... 

Kun kuuntelen lempimusiikkini rytmiä ja melodiaa, haaveilen sinusta. 

Hyvä Jumala, auta tämä olisi totta jonain kauniina päivänä... 

Minä niin kaipaan S:aa. 

Meni J:nkin kanssa aikaa ja nyt kolmen vuoden jälkeen olimme siinä pisteessä, mitä jo heti alkuun toivoin. Me kuitenkin nyt purimme parisuhteen ja jatkoimme hetken aikaa ystävyydellä, kunnes hän oli taas niin ärsyttävä, että minun osaltani meidän taru loppui tähän; päivämäärään 28.1.2023. 

Nyt olen ollut vapaa ihastumaan ja deittaamaan todella ketä haluan ja tekemään niin kuin sydämeni sanoo, oikein... 

Freedom and love, deep love, deep emotions, deep feelings, falling to really deep love, again... 

My Rollercoaster of Stars and Highway to be continued... 


28.12.2022

S.F.

Kuinka ollakaan; Matkani vei taas tulen läpi

Yllättäen sain tunteeni sinua kohtaan, muistaen helmikuun loppua, maaliskuun alkua ja palaan muistoissani niihin kahteen päivään, jolloin kaikki alkoi. 

Silloin tajusin. I am falling again, but then was other men on the way... 

Silloin oli toisia miehiä tiellä... 

Olin töissä, jännitin ja ajatukset olivat vain sinussa. 

Nyt kun kohtasin sinisenvioletinusvaiset silmäsi ja katseesi;

Rauhoituin, asenteesi on Just Chill, Relax, tunnelma talossasi syvää rauhaa ja tunnelmallista kynttilänvaloa ja hämärää... 

Kaksi ihanaa kissaasi ja poikasi... 



Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

1. Ovi Zone8:n

36. Zone8: Helpottava vapaus oikeutetun suuttumuksen jälkeen/Matkalla Alicialla

33. Zone8: He make me so grazy; Cecjia rakkaani