31. Zone8: Täysillä Matkaa teen; S.F.

7.1.2021

29.1.2023


Sydämeni lyö täysillä
Haaveilen sinusta
Haaveilen rakkaudesta
Tuli roihuaa minussa
Raju polte
Taas Vuoristoradalla
Haluan astua uuteen elämään 
Avata Portin Tulevaisuuteen ja onneen
Uskoa hurjiin unelmiin, Seikkailuun
Taas radalla, matkustaa junalla
Tuntea sykkivä musiikin rytmi veressä
Rakastua täysillä sinussa
Unohtaa menneet
Astua Uuteen Aikakauteen
Sydämeni lyö täysillä
Samalla matkalla kuin 2015
Sitä aikaa mitä rakastin 
Se aika on poissa 
Ja uusi edessä 
Täytyy ottaa riskejä
Ottaa selvää elämästä
Lähteä Seikkailuun
Olen ollut vaikka missä
Rakkaus häneen, ystävääsi
Muuttui särkyneen sydämen kautta ystävyydeksi
Elämässäni on vapaus tehdä mitä haluan
Ja rakastua uudelleen
Olen ihastunut sinuun olemukseesi
Nyt taas mahdollisuus
Toivon tämän johtavan Rakkauteen Todelliseen

Olen valmis jatkamaan Seikkailua hurjaa, Tiellä tähtien, Vuoristorataa, 
Galaksit allani, upeaa Matkaa, joka salpaa hengitykseni
Samalla hengitän yhä syvempään oxygeniä
Jokainen henkäys on flowtilaa
Syvää tunnetta, joko onnea tai deep down
Olen vahva ja rohkea taas
Samalla särkynyt
Jokainen henkäys extaasiin
Jokainen henkäys huumaan rakkauden

Starttaan avaruusalustani jälleen
Musiikki vie minut kauas ja tähän hetkeen
Alukseni liitää kaukaisilla tähtien valtateillä
Toivon uutta Matkaa
Tällä kertaa kanssasi sun
Tsemppaat jaksamaan 
Täytyy uskoa unelmiin
Että kaikki paremmaksi muuttuu

Täysillä kohti unelmia
Kohti Seikkailuja
Lennän ylös kuiluista yhä uudelleen ja uudelleen
Jokainen ahdistus tekee minusta entistä vahvemman
Olen elossa, minä tunnen
Vahvat tunteet ovat rikkaus
Oma elämä ja vahvat mielipiteet
Olen oma itseni
Sydämeni sykkii täysillä
Deep feelings again
Olen Matkalla jälleen
Matkalla Extaasissa 
Täysillä

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

1. Ovi Zone8:n

36. Zone8: Helpottava vapaus oikeutetun suuttumuksen jälkeen/Matkalla Alicialla

33. Zone8: He make me so grazy; Cecjia rakkaani