Ikävä sua

Katson sua silmiin
Ehkä kerran viimeisen
Ikävä rinnassa raastaa
Mutta näyttelen vahvaa
Tiedän, kyyneleet vuotaa kun oon yksin
Mutta nyt hymyilen
Sulle ehkä kerran viimeisen
Starttaat autoa
Katsot mua silmiin
Kerroit oot poissa vähän aikaa
Mutta tiedän, se on mulle ikuisuus
Sanot: olet elämäni rakkaus
Mutta nyt mentävä on
Tuletko takaisin, sen aika näyttää
Teillä maailman voi eksyä jokainen
Tiedän, ikävä silmiini jää
Jokaisen kasvot sinua muistuttaa 
Miksi osa naisen on jäädä kotiin?
Ja mies kauas katoaa
Kauas seikkailemaan
Nainen vain odottaa
Että mies takaisin palaa
Starttaat autoa
Suutelet mua, hymyilet
Se piirtyy mieleeni tuliviivoin
Jotain mitä muistella
Kun oot poissa
Starttaat autoa
ja kohta olet kaukana 
Pölypilven jälkeesi jättäen
Minä vajoan maahan
Ja tuska repii
Ja kyyneleet vuotaa

Niin ikävä sua

2015

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

1. Ovi Zone8:n

36. Zone8: Helpottava vapaus oikeutetun suuttumuksen jälkeen/Matkalla Alicialla

33. Zone8: He make me so grazy; Cecjia rakkaani